Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76

Odd Molly - för oss inbitna del III

Frusna flickan skrev 2009-11-17 20:43:31 följande:

Men............. Har höstens koftor redan kopierats. Lukar kopia lång väg. Kolla säljarens alla objekt och de ser liksom oäkta ut på bild tom. Liksom mer kontraster i stickningen på något sätt.www.tradera.com/-NY-Odd-Molly-Lovely-Knit-Almost-Black-Strl-2-aukt ion_101900169
    Apropå hennes Traderaauktioner - nån som mailat och frågat var hon köpt dem, och om hon har kvittot kvar? Låter ju onekligen underligt att man har OM-plagg i stl 1, 2 och 3 och skriver på samtliga "fel storlek för mig"... Vad har man för storlek då liksom?
  • x karin76

En fråga till er proffs...

Har en blus där jag tyvärr upptäckt det saknas ett mynt på ärmen (ska vara 5 st men 1 har oturligtvis lossnat), går det att få tag i ett extra mynt på nåt vis? Det går inte att köpa någonstans antar jag...?

Inte för att det spelar en jättestor roll egentligen, den är ju fin ändå.. men man vill ju såklart att den ska vara "komplett".

• x karin76

Sara Mia skrev 2009-12-04 13:14:25 följande:

x karin76 skrev 2009-12-04 10:57:37 följande:
    Samma hände mig på ett plagg förut. Jag ringde till OM:s huvudkontor( Tel. nr. finns på deras hemsida) och en jättetrvlig tjej letade rätt på rätt mynt och skickade kostadsfritt. Sen var det bara att sy dit. Lycka till!
    Tusen tack vad bussigt!! Det ska jag prova i veckan som kommer!
  • x karin76

Tänkte bara höra om ni vet vilken/vilka butiker som brukar vara "snabbast ut" med nya kollektioner (webbutiker)?

• x karin76

Tittar in med en fråga..

Har funderingar på en nylon parker coat på Blocket, men är lite osäker på storleken eftersom jag aldrig provat någon... Är den liten och trång eller stor och rymlig? Har vanligtvis stl 2 (38) men är rätt lång och har ganska breda axlar, kanske en 3:a (som jag hittat) borde passa bäst?

Tack på förhand för input!

• x karin76
    Bambiblogg skrev 2010-01-21 20:36:30 följande:
    Här är det flera som har skrivit om hur de tycker den är i storleken:bambi.blogg.se/2010/january/vecka-3-738-parke...
    smulan0 skrev 2010-01-21 19:43:48 följande:
    Den är lite trång i ärmarna speciellt om man har en tröja under. Tror den större storleken blir bra!
    Tack!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III