Odd Molly - för oss inbitna del III
Någon utav er experter som vet vilka färger Lovely knit kommer i till våren, och när de kommer?
Någon utav er experter som vet vilka färger Lovely knit kommer i till våren, och när de kommer?
Hur är Violedress i strl??
Jättetacksam för snabbt svar!
Tack ska ni ha!
Är normalt en 1, men nu fanns den bara i 0. Frågan är om jag vågar chansa?
Har inte stora boobies, men inte supersmala armar....
Hittade den på Marengs. Ser att någon beställt därifrån nyligen. Funkar det bra?
Tycker att frakten är ganska dyr, 144 dkk....
ick hem min Alchemistry (hur det nu stavas) tunik idag från stayhard. Vet inte riktigt vad jag tycker om den... Jättesöt, men hmm mycket pengar.
Har dessutom fått upp ögonen för Voile Short dress. Men var fasiken hittar jag den i strl 1 på nätet helst vit, men brun eller röd går oxå bra? Kanske bättre att lägga till några hundralappar och köpa den istället. önskar jag kunde köpt båda, men inte denna månaden.....
Någon som vet var man kan få tag på en Long cardigan (den med knytet och alpaca ull), vilken färg som men strl 0?
Självklart gärna på rea och var kvittar bara de kan skicka....
Någon som vet om det finns en Alpaca Long Cardigan hos exvis mathilde i strl 0?? Vill väldigt gärna ha en sån, men helst till 50%...
Färg kvittar!
Jag ringde till Mathilde idag och fick då tag på en Alpaca Mix Cardigan i royal! Tack så hemskt mycket för tipset här inne!
Vill bara tala om att de tog 100:- i frakt för den. Tyckte att det var helt ok med tanke på att de inte är ngn webshop. Servicen var outstanding kan jag säga! Rekommenderas verkligen!
Hej!
Måste be er experter om lite råd...
Sprang idag på en underbar A-one silk shortdress i grey - på 70%!
Kunde inte låta bli att köpa den och nu hänger den här och är jättefin!
Problemet är bara att den är strl 0 och den är precis på gränsen till för liten...
Vad skulle ni gjort? Försökt att sälja den (går det?) eller ska jag behålla den och bara acceptera att den är aningens tight i ryggen??
Kostade ju egentligen 3299:- och jag betalade 990:- så jag tyckte verkligen att det var ett fynd!
HJÄLP!!
Tack för era svar!
Ska testa den på jobbet imorgon med svarta jeans och se hur jag trivs i den. Den är ju underbart vacker och passar både till vardags och fest.
Får se hur jag gör....