• Tabby

Odd Molly - för oss inbitna del III

alias skrev 2010-01-04 18:03:48 följande:
    Precis hemkommen från Mathildes - idag igen. Var tvungen att komplettera lite ... .Nu är det 50% på allt utom ytterkläder, men väldigt urplockat.
    Attans att jag inte visste att du skulle dit. Kunde bett dig (om du viljat så klart) att inhandla koftan till mig....
  • Tabby

Testar igen...Ska någon till Matilde i PK huset?
    Skulle någon vilja köpa ett plagg till mig då och skicka {#lang_emotions_wink}?
    Tycker 150 kr i frakt är väldigt saftigt (för vad jag förstår är det det det kostar för dem att skicka).

Skicka gärna PM.

• Tabby
    Höst06 skrev 2010-01-05 13:31:38 följande:
    Jag ringde till Mathilde idag och fick då tag på en Alpaca Mix Cardigan i royal! Tack så hemskt mycket för tipset här inne!Vill bara tala om att de tog 100:- i frakt för den. Tyckte att det var helt ok med tanke på att de inte är ngn webshop. Servicen var outstanding kan jag säga! Rekommenderas verkligen!
    Jag ringde oxå, men försent .
  • Tabby
    Micjah skrev 2010-01-06 09:38:13 följande:
    Tjtar vidare... Sorry!Men..jag kontaktade webshopen där jag köpt den trasiga T88an och hon tar antingen emot den eller sänker priset med 100:-Är inte det lite lite? Ni andra med trasiga sidenband har väl fått 20%?
    Jag tror Odd Molly gått ut med att det ska vara 20 % i sänkning.
  • Tabby

Går de inte med på sänkning av 20 % skulle jag maila Odd Molly och förklara läget. Då ska du se att du får din kompensation.

• Tabby
    Tuffelisa skrev 2010-01-06 00:29:40 följande:
    Tack för svaret, då får jag leta vidare :) Tycker everyday long cardigan är svår att hitta på rea
    Vilken storlek och färg?
  • Tabby
    Frusna flickan skrev 2010-01-07 14:54:27 följande:
    Jaha.. Men jag vet att den varit dyrare i vissa klänningsmodeller. Ni som vet! Vilka är det? Indyn? Taradiddler? Om det står så på Redhe kan du ju säga det till tjejen som säljer och kanske få ner priset, vad  vet jag?Tjejer! Någon som vet om CD ska ha någon rea??
    Grå och royal var dyrare pga av att rosen broderierna var mer avancerade att göra.
  • Tabby

Kålle och Ada har kvar en hel del på rea. Long mix cardigan bl a. 30 % fortfarande.

Provade nu en 0 i long mix cardigan och jag är glad att jag missade att köpa den på 50 % rea. Sitter inte så bra på mig. Men däremot fick jag hem everyday long cardigan i royal....superfin

• Tabby
    Sylt skrev 2010-01-07 16:53:22 följande:
    ... vet du vilka färger?
    Mest royal och någon/några grå.
    De hade även voile dress i rött och brunt st 0 och 1 såg jag i alla fall. En del x-stich oxå.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III