Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del III

smulan0 skrev 2010-02-02 21:27:24 följande:
    Hon skrev att det var en affär som gått i konkurs och hon säljer av kläderna. Ja, ja när jag köpte mitt plagg hade jag ingen aning om att hon hade haft så många plagg ute! Bra att andra aktar sig eftersom det helt klart verkar skumt! Får väl se om jag får plagget och sen kommer jag att anmäla till tradera så de får upp ögonen!
    Låter mysko att man har så mycket nytt när man konkursar
    jojoa75 skrev 2010-02-02 21:39:04 följande:
    hmm då är det nog samma som jag mailade via en av hennes auktioner i höstas. Ganska tidigt på hösten tror jag att det var. Hon hade många auktioner ute på nya plagg, så jag mailade o frågade henne var de kom ifrån o undrade om jag kunde få se kvitto för att jag var rädd för kopior blablabla. Det var samma svar jag fick då som du har fått nu..
    Skumt...
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2010-02-02 21:44:45 följande:
    Undrar om en av "mina" säljare läser här? Nu fick jag nyss mail från den som har skickat kvitto på att mina penger är på väg tillbaka till mig. Det står så här: "Om paketet inte kommer senast imorgon, måste jag kolla med min bank eftersom pengarna är dragna" Varför skulle ett paket som har varit borta i 3 veckor komma i morgon? Varför skicka kvitto i fredags om att pengerna är överförda? Om pengerna är dragna från hennes konto, borde jag vel ha mottagit dom? Jag tror jag blir knäpp... hur är det möjligt?
    Låter ju nästan så¨...
  • Duntoffla
    Pyttisens mamma skrev 2010-02-02 22:00:18 följande:
    Mkt prat om tradera och blocket idag ser jag.... Jag har i alla fall fått hem ett paket idag, en velour hooded tunic i almost black, köpt på just tradera. Och det gick bra! :) Bild i bloggen för nyfikna rasmusnoel.blogspot.com
    Fint köp!
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-02-02 22:09:44 följande:
    Nej inte vad jag sett. Men det verkar ju som det ska komma i detta släppet. Om man tittar på vad Fitts&Co har fått in idag (?) så har de den börsen där.
    Ok. Jag får lugna mig helt enkelt. Är sugen på en söt liten portmonnä och en Lovely knit
  • Duntoffla
    Pyttisens mamma skrev 2010-02-02 22:16:59 följande:
    TAck Mantis och Duntoffla! Jag var lite tveksam först, men nu har jag haft den på hela kvällen, så mysig så... Blir nog mest ett hemmaplagg för mig, åtminstone till att börja med.
    Jag har ingen men den ser himla skön ut. Har andra velourplagg hemma som jag hasar runt i så¨fort tillfälle bjuds
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-02-02 22:21:16 följande:
    Ja, den var jättesöt. Men vad ska man 'ha' den till? Är det 1 stort fack i den? Jag skulle kunna tänka mig en också så det är inte negativt jag menar jag försöker bara hitta någon bra anledning..... sen att jag har shoppat en massa nu i helgen samt att jag hittat lite skoj på T och jag har varit hemma 2 dagar nu - slösurfat och whooops så hittade jag något som jag 'behövde' som var nersatt....
    Jadu, man kan ha pengar eller typ läppstift, spegel osv. Det är ett enda stort fack. Jag säljer ju min bruna nu men bara för att jag vill ha en vårigare färg

Jaså, shopping? Vad har du hittat? Jag ska vabba imorgon så jag kanske råkar shoppa ngt jag med. Har ju lite Traderapengar som bränner i fickan {#lang_emotions_money_mouth}
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-02-02 23:27:25 följande:
    Liiite taskigt bara att lägga ut en annos med sluttid 22.17, fick ju sitta och vaka...
    Haha...sorry.{#lang_emotions_embarassed}  Gick det bra då? I normala fall brukar de ha en sluttid runt 21-21.30. Så är det när man kommer på att saker måste bort
    alias skrev 2010-02-03 05:58:42 följande:
    Jag fick denna med posten igår från suveräna deepfling.com, så de borde vara på G även till svenska butiker ... deepfling.com/oddmolly/?filter=all&cat=&produ...
    Vad blir slutsumman för ett sånt plagg med frakt osv?
  • Duntoffla

Är det någon som har Lovely knit i bomull i både storlek 2 och 3? Är det stor skillnad mellan storlekarna? Jag har strl 2 i min jag har nu och den sitter precis. Kommer ju däremot öka en del i vikt och undrar om man ska satsa på en 3:a. Vill ju dock inte att den ska vara tokstor i ärmar osv.

• Duntoffla

Sorry att jag spammar tråden så här dags. ÄR hemma och vabbar.

Blev nu sugen på en order från Deep Fling. Ni som handlat därifrån, har ni tagit försäkrat eller oförsäkrat?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III