Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del III

Pyttisens mamma skrev 2010-01-13 18:42:13 följande:
    Nu har jag fått hem mitt ena tradera-köp, min allra första odd molly! Nyfikna kan ta sig en titt i min blogg, rasmusnoel.blogspot.com
    Åh jag vill också ha voilen i chalk... Så fint!!!!!!!!! Bra förstaplagg - mer lär följa
  • Frusna flickan
    Anna Paulita skrev 2010-01-13 19:31:23 följande:
    någon? :P
    Jag vet inte om det gör någon skillnad. Jag köper redan nu plagg för vår och sommar. Jag vill ha en make out dress igen. Sålde min och har ångrat det som 17 (som vanligt) Men det kommer sällan en till mig på T som jag vet är äkta, (dvs säljaren har kvitto el går med på payson garanti och just den köper jag inte utan det)
  • Frusna flickan
    alias skrev 2010-01-14 14:07:17 följande:
    Nämen vad säger ni?! Jag tycker den är skitläcker!Jaghar nog bott för länge på sydliga breddgrader.Olé!
    Jag gillar den också! Tycker att den sticker ut lite mer, alltså skiljer sig från andra jeanskjolar och jag vill ha den med en pointelle me s/s tröja till el en rosa make out blus med fjärilar elelr bara med en vanlig rib jersey.

Varför ser man nästan aldrig pointelle me t-shirten med liten puffärm i butiker el tradera förresten? (har nog bara sett den hos Nina B och hos ROS Jag menar de som nästan ser ut som överdelen på pointelle me-klänningen... De är ju superfina tycker jag men det kanke bara är jag...?
  • Frusna flickan
    Sara Mia skrev 2010-01-15 19:33:31 följande:
    Den är underbar och storleken kan säkert passa. Kruxet är att modellen nog är ganska lång, och jag är 160. Det är väl stor risk att den släpar i backen på mig antar jag. Den är säkert tänkt för en som är minst 165-170 cm. Någon som vet.
    Jag är 168 cm och jag vill inte ha den längre. Den är lagom nu. Dock är väl en mindre klänning också kortare tror jag. För det stör alltid mig att de tror att bara frö att man är lite rundare så är man med automatik långre och har längre armar
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2010-01-16 08:36:51 följande:
    Jag är 168 cm och jag vill inte ha den längre. Den är lagom nu. Dock är väl en mindre klänning också kortare tror jag. För det stör alltid mig att de tror att bara frö att man är lite rundare så är man med automatik långre och har längre armar
    Alltså jag menar inte att jag inte villha klänningen längre utan att jag inte vill att den ska vara längre än den är Nu är det morgon................
  • Frusna flickan
    Tindrisen03 skrev 2010-01-18 08:55:19 följande:
    Smakråd: Har (host.. köpt lite för många av 2 klännigar. Den ena är taradiddle som jag har i grå, röd och puder och den andra är check me andress som jag har i alla 3 färgerna ( rosa, chalk och grey) Vill ha bort en av varje och vill ha råd! Vilka är keepers och vilka ska bort? Är dessutom sugen på en taradiddle i lila men då kanske 2 måste bort
    Jag hade sålt taradiddler i grått el powder och check me andress i grey.
  • Frusna flickan
    Micjah skrev 2010-01-18 20:29:02 följande:
    Glömde skriva att jag redan har den bruna Tack för snabbt tips, men det är en nolla jag behöver Så..någon som sett en vit eller rosa makeout blouse i stl 0 på rea?
    Nina B shop marbella har kanske kvar,  50% och billig frakt. Superfin service!
  • Frusna flickan
    rew skrev 2010-01-19 20:04:52 följande:
    Ni som är experter! Är Smultrongården ett bra ställe att handla från? Ngn med erfarenhet?MVH Eva V
    Ja jättefin service tycker jag -och fraktfritt!!!!!!!!! och man måste ringa för tfn går föra mailbeställningar.
  • Frusna flickan
    Tindrisen03 skrev 2010-01-19 15:12:34 följande:
    Host Host men istället för att göra mig av med en taradiddle så blev jag med en till- den i royal. Såå fin! Har nog bestämt mig för att den rosa check me andress klänningen får åka men sedan står det mellan att sälja puder eller den gråa taradiddlen tror jag. Eller?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III