• brawny

Odd Molly - för oss inbitna del III

MammatillO skrev 2009-11-11 20:46:42 följande:
    Den kvinnan vill ha till det pris som står även fast det är ett smutsigt plagg *suck* vet du vart jag kan hitta spoilerunder dress och spoilerskirt? i powderoch om du vet någon som ens säljer glazing check short top tror jag den heter (?) inte i den oranga färgen utan den blåa i storlek 2 eller 3 .
    Lite konstigt att man kan begära fullt pris för ett smutsigt plag... men hursomhelst så har www.orangebag.nl spoilerdress i powder och underkjolen finns på Fitts&Company på rea i stl 3 (powder med vit spets). Kanske kan det vara ngt?
  • brawny
    Mariajac skrev 2009-11-12 09:40:58 följande:
    Här kan man se bilder på Odd Mollys pre-spring!!!campaign.constantcontact.com/render!!!
    Vilka fina blusar o toppar! Det kommer bli galet när det släpps för jag vill ju ha nästan allt...
  • brawny

Jag är också på jakt efter ett sånt knytskärp från HM. Har kollat i butikerna här i stan men där är de slut. Ska kolla i en liten stad som ligger nära här i helgen. Där brukar det finnas kvar sånt som är slut i stan. Ett tips för er andra också kanske?

• brawny

hörni tjejer,

vad har ni för mollykläder som ni går runt hemma o myser i? jag insåg idag när jag kom hem att jag inte har ett enda "mysplagg" o surfade runt lite nu o letade.

är det velourplaggen man ska satsa på i så fall? o är det ngn som varit modig o köpt jumsuiten? eller vad har ni på er där hemma?

ge mig köpråd!

mymollyoddities.wordpress.com/

• brawny

ni som vet: hur är storleken på spring coat?

jag är vanligtvis en 2:a men på de rymligare plaggen får jag gå ner till 1.

• brawny

o förresten - har det kommit kopior på denna? det ligger en stl 3 ute på tradera nu...

brawny skrev 2009-11-18 22:48:34 följande:
    ni som vet: hur är storleken på spring coat? jag är vanligtvis en 2:a men på de rymligare plaggen får jag gå ner till 1.
  • brawny

Vet ngn hur Hearted Tunic är i storlekarna? Jag har snöat in på den nu...

• brawny
    Anna Paulita skrev 2009-11-23 12:51:10 följande:
    Jag köpte en Tenfold knit jacken i förra veckan, jag bara älskar den koftan....skulle kunna ha en arme´av dem. Köpte en vit. :) Varm är den också, vilket faktiskt var huvudsaken. ;)
    Vad kul! Jag har inte en enda av den, borde kanske åtminstone prova en...
  • brawny

Bina & Frusna flickan: Tack för svaren. Det blir en almost black i stl 2.

Jag är helt nyinflyttad till Söder i Stockholm o undrar om ngn kan berätta för mig vilka butiker med Odd Molly som finns i närheten? Jag vet ju att Odd Mollys egna butik finns på Humlegatan, sen att det finns på NK o Åhlens City men annars är jag rätt lost... Please help!

• brawny

Frusna flickan skrev 2009-11-23 21:53:12 följande:

Rus rear hearted tunic nu. Rus kn eller vad de heter. Googla!
    Jag beställde en hearted tunic via deras webshop igår. Fick mail idag om att de hade fel på lagerstatusen i shopen så den blus jag trodde jag beställde fanns inte... Men det blev en från Idyll Interiör istället... Så det löste sig till det bästa i alla fall!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III