-
Du såg att de hade det du söker på deepfling va?Morty skrev 2010-01-24 12:04:31 följande:Men när man beställer därifrån så blir det väl lite dyrare än här i Sverige i o m frakt? Eller jag som har en knasig valuta som jag räknar på?
-
Milk & Honey på VallgatanKajsan skrev 2010-01-24 15:38:37 följande:Nån som vet vart man ska gå om man vill shoppa OM i Göteborg? Ska dit i veckan :.-)
Kålle och Ada på Kungsgatan
Rus på Karl Gustavs gatan (vet ej utbudet)
Minzo vid Chapmans torg
Charlotte
Åhlens nordstan (har ej fått in varor ännu?)
NK litet utbud
Raglady, finns bla på Frölunda torg och där har även tatch, dock litet utbud på båda
In at on sport i Torslanda om du är bilburen
Pondus i Allum/Partille -
Jag förstår vad du menar. Man känner ju själv vad man trivs i. Min armar vill jag ogärna visa upp *ryser. Men hade jag haft Madonnas hade jag det absloutsmulan0 skrev 2010-01-24 11:24:12 följande:obs! Menar absolut inte att man måste va smal och deffad för att använda armlöst!!! Blev lite konstigt där!
Inget jag tänker på på andra dock.
-
Prova även att ringa Rus på Karl Gustavsgatan GBG som jag tipsade om tidigare. Man vet aldrig om hon har kvar även om det är slut i webbutiken. Jag har lyckats reafynda där många ggr = mycket kvar. Om hon inte skickar kan jag.Skrutteruttan skrev 2010-01-24 19:37:39 följande:Såå tröttsamt...önskar jag vore inköpare! Vill du messa mig imorgon när du hört efter på OM-butiken? Tack för all hjälp
-
Ja det tror jag men ring direkt när de öppnar!Skrutteruttan skrev 2010-01-24 20:04:02 följande:Då kollar jag med henne imorgon om den är slut på OM-butiken...Har de öppet till sex?
-
Skrutteruttan: Jag pratade med RUS idag och de hade INTE fått in pink trots att hon tidigare sagt att de skulle ta in alla färgerna. Dock skulle de försöka på tag i fler och då även rosa men det vet man ju inte hur det går.
Inget paket från CD idag heller... Hm jag beställde ju första dagen. Var är min Fonda och det andra. Blir orolig att bli utan nu............ -
Jag håller med dig Stargirl. Andra märken man inte har lika bra koll på vill man ju veta om de är nya eller inte.
Mn tfn plingade till sent i em så nu kom mitt paket från CD med Fonda, 100 gr frill och appeteaser... Ska försöka fota im ifall ngn vill se. Får se vad som får stanna. Imorgon kommer också chrysalisen *längtar. Jag såg en stackars chrysalis i stl 2 dark cherry på RUS idag ifall någon annan letar, men det var kl 13 så den kan ju ha gått. Ursäkta mitt tjat om denna. Vet bara att den sålt slut i raketfart överallt.
Om min fonda sitter bra vill jag ha ha en rosa också. Hur 17 ska man få tag på det?? -
3Morty skrev 2010-01-25 17:52:53 följande:Vilken storlek?
-
Jaså du knep den lilla lilla wrapen som fanns då jag hörde efterSkrutteruttan skrev 2010-01-25 17:59:41 följande:Wieeee idag är jag GLAD!!! Min alpaca mix long cardigan i powder har ÄNTLIGEN hittat hem från BlueLawn. Den har legat på utlämningsstället sedan den 11 januari, men jag har INTE fått någon avi. Huvudsaken är att den är på plats. Jag har haft kontakt med Charlotte Göteborg som höll min Chrysalis wrap i dark cherry och nu är den betalad. Förhoppningsvis leverans imorgon! Underbara Tindrisen hittade en Fonda dress i pink till mig *tack sötisen*
de hade sålt alla större direkt.
-
Åh tack snälla men jag har en på väg till mig redan tack vare supersnälla Morty. Rara tjejer ni är!!!!!!!!!!!!Tabby skrev 2010-01-25 19:54:32 följande:Frusna Flickan var det du som letade efter nya röda silk wrapen i st 3?www.modaviviente.de/Vorschau-auf-die-neue-Kol...::809.html