Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del III

Gjort världens fynd doc inte Molly relaterat , Men Kappahl klänningen i sammet och tröjan som visades hos en av molly bloggarna köpte jag idag och jisses så fint det var

Men jag tror jag iaf ska ha ett par molly strumpor till klänningen

• MammatillO

Får man fråga vart i finland du bor?

finns det Odd molly där ? hade nämligen tänkt ta en tripp mot Uleåborg men har inte fått svar från Odd molly vart det finns någonstans

Trollens mamma skrev 2009-11-30 21:28:03 följande:

Kajsan:Ja,såg det nu! Jag bor i Finland,så jag brukar mest hålla till på huuto.fi,finska versionen av tradera.
  • MammatillO

Låter lite långt bort :-P

Jag räknar med max 2 timmars bilfärd ifrån haparanda ( vi åker ändå från boden )

Trollens mamma skrev 2009-12-01 06:12:15 följande:

MammatillO:Klart man får! Jag bor i Jakobstad,och här finns en jättefin inredningsbutik( vitt o lantligt),som också säljer massa Mollysar.Jag börjar jobba där imorgon. Sen också i grannstäderna Karleby o Vasa finns OM butiker.Uleåborg har jag faktiskt ingen aning om.
  • MammatillO

Ptja , Här kommer nog inget hur Pre-spring in iaf ! För dyrt för enkla grejjer .

sen vill jag gärna att andra har köpt först så man ser hur dom upplever kvaliten på pre-springen då jag är rätt missnöjd med höstens inköp kvalitets mässigt.

• MammatillO

Någon som provat #221 Duvet 1/s Tunic ?

Hur är den i storleken ? Faktiskt det enda ur Pre-spring som jag fastnat för .

• MammatillO

Shit då måste jag ha iaf en 4.a , OM's designers tycker jag borde ändra i sina storlekar galet att jag som alltid har 36-38 i alla andra kläder har L-XL i OM

Stargirl skrev 2009-12-11 21:52:08 följande:
    Jag är 0 eller 1. Jag tyckte att den var lite snäv över ryggen så jag tog en 1:a.
  • MammatillO

Jag har gått och blivit kär !

I wild child dress och cupcake top , Men finns dom ens i någon svensk webshop?

• MammatillO

Tror helt klart att cupcake är som gjord för min kropp Mailade till Odd molly ang wild child dress och cupcaken samt om det överhuvudtaget finns att få tag i spoiler dress i powder längre då jag inte kommer köpa wild child dress utan en spoiler dress.

Stargirl skrev 2009-12-11 22:06:39 följande:
    Cupcake fanns i somras köpte från AjaBaja tror jag. Jag sålde min, modellen passar inte mig alls.
  • MammatillO

Har prövat både en 1 och 3.a i spoiler tank iaf och då jag är jätte bred över rygg och axlar så måste jag ha en 3.a men doc så blir 3.an stor över bysten ( om jag inte har BH under) men en 3.a måste jag iaf ha .

brawny skrev 2009-12-11 23:30:45 följande:
    vilken storlek vill du ha på spoiler underdressen?
  • MammatillO

Tackar

Men helst inom sverige vill inte direkt åka på en saftig tull avgift

brawny skrev 2009-12-13 16:29:08 följande:
    ok, då håller jag spaning när jag surfar runt...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III