• Bina

Odd Molly - för oss inbitna del III

Mabimao.. skönt!

Vad glad jag blir för dina ord!

KRAM

• Bina

Jag är så störtkär i lilla börsen.. med blommorna.. jag har redan en fin men den där ligger risigt till

• Bina
    MammatillO skrev 2009-12-19 23:44:11 följande:
    Nu börjar jag verkligen längta efter den nya kollektionen Köpte ju ett par armvärmare i höstas och dom har används sparsamt då jag tyckte dom var obehagliga att ha på armen , Testade även ha dom som benvärmare men fick inte på mig dom över foten , Nu ikväll testade jag igen och ha dom som benvärmare och dra på trissor jag fick på mig dom nu över foten ( f.ö kan fötter krympa ? ) dom sitter som en smäck och pricket över i har jag min älskade lovley knit i royal på mig .
    Jaa de är lite tajta i början men sen funkar det fint att dra över.. det gjorde jag med mina gröna i höstas. Egentligen bättre med armvärmare/benvärmare då ullsockarna tyvärr slits fort. (iofs så blir de väl charmiga när man väl fått tiden att sätta sig och stoppa dem.)
  • Bina
    MammatillO skrev 2009-12-20 16:54:48 följande:
    Jag kommer nog inte köpa ullsockarna , då jag varken har ork eller lust att "slösa" över 700:- på ett par sockar som man måste fixa efter bara ett tag så det blir nog att köra med lindex knästrumpor och armvärmarna som benvärmare tror jag tom köper ett par till att ha som benvärmare då "min" fysiska butik i stan har rea den 2 januari och då hoppas jag att det reas på OM kläder också
    Härligt! Passa på!
  • Bina
    gambia90 skrev 2009-12-20 20:16:27 följande:
    Har svarat på inbjudan via din blogg :) Klart jag kommer! Finns mycket ur kommande kollektionen som jag vill ha...........
    härligt!
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-12-21 09:35:09 följande:
    Bilder på Duvet blouse l/s i bloggen. Jag älskar denna blus! Kan verkligen rekomendera för er som inte har ngn byst som jag (jag vet ju bara hur den sitter på mig) mycket klädsam och skön att bära samt långa ärmar så den är även skön att ha under en jacka.
    Den sitter perfekt!
  • Bina
    Micjah skrev 2009-12-22 21:11:12 följande:
    Jag fick denna i present från min fina karl... www.ajabajakids.com/shop.asp&item=7... Men jag har jättesvårt att bestämma mig för vad som passar till..någon med förslag?
    Åhhh ett par ljusa jeans är nog superfint till den!
  • Bina
    One skrev 2009-12-22 10:49:10 följande:
    hM, tur att jag inte hann in och läsa tråden igår för då hade det rykt mer pengar...jag ska ju spara till våren/sommaren! Är nog också klassisk: vill ha lovely knits och en grandmas coat (i rätt storlek den här gången...), sedan får vi se... Nu försöker jag mest att swappa... OT: Ang. Spirit of Maya: de har ju en klänning The Rose som har knyt under bysten...Den påminner väldigt mycket om Jane Fonda dressen som kommer tycker jag: dock att den inte har knytband uppe i halsen också som den. Såg att den iaf har funnits i en snygg cerise..Får väl se vad Fonda dressen kan kosta... jag älskar odd molly men jag är inte helgalen... ?
    Swappa är bra

Jag kikade på den där klänningen idag.. och den var lite för "grov" i sitt utförande för min smak.. och den kostade ändå 1800:- .. jag ser fram emot att klämma på Fonda dress..
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III