Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Odd Molly - för oss inbitna del III

Fråga till skrutteruttan .

Du har ju Uggs i färgen chocolate , Vet du om det är får ull hela innerskon alltså det bruna eller är det bara det creme färgade fluffet i skosulan det är får ull?

jag blev lite förvirrad då jag fick hem mina igår och ullet i skosulan är mjukt som får ull är men fluffet i skaftet (det bruna) är inte lika mjukt som det creme färgade i sulan.

sorry men jag är inte så bra på förklara så hoppas att du skrutteruttan eller någon annan som kanske vet förstår vad jag menar .

• MammatillO

på både bailey button och classic cardys är själva skosulan cremevitt och dom är inköpta hos auktoriserade ÅF.

Skrutteruttan skrev 2009-12-23 19:53:46 följande:
    Hela insidan är brunt fårull, finns inget cremevitt...när man kikar på "skodeklarationen" är det samma symbol för hela insidan..
  • MammatillO

Jag har en fysisk butik där jag bor och nu när mellandags rean börjar så har jag satt in min "odd molly radar" på ett par saker jag bara ska ha , Det bästa med att bo i denna håla jag bor i är att man har nästan alltid har tur att hitta dom OM kläderna man vill ha då det reas så man slipper betala fullpris så det blir ju ändå win win för både jag som kund och för butiken ändå

Bambiblogg skrev 2009-12-24 20:00:19 följande:
    Vart då någonstans? *nyfiken*
  • MammatillO

Bor du där jag bor

Snålt med bara 30% för dom tjänar tom även fast dom skulle haft 70% på OM kläderna.

Pokergirl skrev 2009-12-24 23:41:57 följande:
    Jag bor i samma håla men jag blir alltid så besviken! Var på rean i somras och då hade dom bara 30 procent på vissa plagg. Trist! Aldrig rea på det jag vill ha!
  • MammatillO

Svenska? har inte hittat mina någon

Bambiblogg skrev 2009-12-25 15:25:33 följande:
    Många webbutiker som har rea nu... det kliar i fingrarna!
  • MammatillO

Nu hittade jag lite , men fy vad snålt med 20% och 30% rea..

MammatillO skrev 2009-12-25 15:28:12 följande:
    Svenska? har inte hittat mina någon
  • MammatillO

Ni som bor i sthlm , vet ni om Odd molly butiken har inne wild child dress i royal eller chocolate i storlek 3 eller 4 ?

• MammatillO

Bättre pris?

Pratat med 4ward som är agenten för uggs i sverige och Ugg´s reas sällan .

MejaKiZnic skrev 2009-12-27 21:54:27 följande:
    Just de ja, ingen som vet vart man kan köpa uggs till ett lite bättre pris än vanligt
  • MammatillO

jag har classic cardys i rosa ( dom stickade) och bailey button i chocolate

första i uggs jag har mocka , har man en speciell mocka borste till dom? haha jag som är så jäkla rädd om dom glömde tom undan dom under sängen för att inte barnen som kom och gratulerade min mamma och sonens mormor skulle pajja dom

MejaKiZnic skrev 2009-12-27 22:27:39 följande:
    kan tänka mig de, älskar verkligen mina rosa ugg:s klarar allt. Var ute i snön med dottern för att leka lite, blev varken blöt eller kall. Lätta att borsta av eventuella fläckar men blir nog att jag köper ett par ändå är verkligen toppen
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III