Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly - för oss inbitna del III

Om man struntar i rean som jag försöker göra , vilka måsten /köp ni funderar på har ni inför vår och sommarkollektionerna?

Mina är:

- Prairie dress i powder el blue
    - Lotta lotta jacket
    - Magnolia dress i red
    - Runawaydress
    - A dolce skirt i almost black ( om den kommer)
    - Livinglovingdress
    - Alchemistrydress
    - Fondadress
    - funderar även på Nymphdress  och Saloondress men tycker att båda ser lite batikiga ut på vissa ställe och jag HATAR batik

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Tindrisen03 skrev 2010-01-08 11:05:02 följande:
    Om man struntar i rean som jag försöker göra , vilka måsten /köp ni funderar på har ni inför vår och sommarkollektionerna?Mina är:- Prairie dress i powder el blue- Lotta lotta jacket- Magnolia dress i red- Runawaydress- A dolce skirt i almost black ( om den kommer)- Livinglovingdress- Alchemistrydress- Fondadress- funderar även på Nymphdress  och Saloondress men tycker att båda ser lite batikiga ut på vissa ställe och jag HATAR batik
    Lär behöva ransonera ovan.... är det förresten ngn som har några priser på ngt av ovan?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Men seriöst! Det står 4799 kr för Nymph dress på Folkarts sida. Det är ju hutlöst!

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    JWM skrev 2010-01-14 11:01:18 följande:
    tack!!då skall jag kuta till affären efter jobbet och prova storlekar.är det skillnad på handla i butik pris och internetpris på olika sidor eller sätter molly priset så det är lika överallt??
    Det är inget som kommit ut i butik ännu
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Är det ngn som vet vad Chrysalis wrap Chrysalis Wrap kommer kosta? Vill helst ha två av dem så det blir dyrt

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Duntoffla skrev 2010-01-15 21:18:39 följande:
    New Yorker- du som springer på span titt som tätt . Vet du om OM-butiken hunnit få in något nytt från senaste släppet?
    Om du menar Pre-spring så har de ganska mkt. De fick det direkt när det släpptes
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Duntoffla skrev 2010-01-15 22:16:46 följande:
    Menar inte det som funnit i webbutikerna länge som Alcemistry och det utan det nya som visades på hemsidan i tisdags.
    Jaha, nej det har väl inte kommit till ngn butik ännu. OM-butiken brukar ju tyvärr inte ens vara först/speciellt tidiga
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Smakråd: Har (host.. köpt lite för många av 2 klännigar. Den ena är taradiddle som jag har i grå, röd och puder och den andra är check me andress som jag har i alla 3 färgerna ( rosa, chalk och grey) Vill ha bort en av varje och vill ha råd! Vilka är keepers och vilka ska bort? Är dessutom sugen på en taradiddle i lila men då kanske 2 måste bort

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Frusna flickan skrev 2010-01-18 16:15:56 följande:
    Jag hade sålt taradiddler i grått el powder och check me andress i grey.
    Tack för alla (olika) svar Om det spelar ngn roll så är jag väldigt blond med brunmelerade ögon
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III