Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del III

Morty skrev 2010-01-25 00:05:31 följande:
    Fina allihop ju och jag är ju sådan jag också som använder velour året runt och kan/har möjligheten att använda det på jobbet så jag är håller med dig!!!! Har haft min Deidre i royal flera gånger på jobbet. Man behöver inte stryka plaggen - underbart!!! Gillar inte alls att stryka. Men vem gör det.Grattis till jättefina köpa!!!
    Jag har allt sett i din blogg hur fin du är i din
    Strykfritt är en stooor bonus. Nu ska jag sova, go´natt töser!
  • Mabimao
    Frusna flickan skrev 2010-01-25 12:40:58 följande:
    Skrutteruttan: Jag pratade med RUS idag och de hade INTE fått in pink trots att hon tidigare sagt att de skulle ta in alla färgerna. Dock skulle de försöka på tag i fler och då även rosa men det vet man ju inte hur det går.Inget paket från CD idag heller... Hm jag beställde ju första dagen. Var är min Fonda och det andra. Blir orolig att bli utan nu............
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-25 11:36:32 följande:
    Får man fråga var du har hittat deidres dress i royal nånstans??
    Pyttisens mamma: Den köpte jag av bloggare som sålde sin, oanvänd!.....

Frusna flickan: Jag beställde också Fondan första dagen och har inget pling ännu........
  • Mabimao
    Ullis 10 skrev 2010-01-25 15:10:44 följande:
    Har inte läst tillbaka, men... Har ni fått era Fonda dressar från Country Dreams?
    Nope, inte jag.......
  • Mabimao
    smulan0 skrev 2010-01-25 16:29:13 följande:
    håller helt med dig! Vilket stroppigt butiksbiträde, snacka om att nedvärdera sina kunder! Varför skulle de inte bry sig om det "nya" inte är nytt? Falsk marknadsföring...
    Att många butiker inte rear är en sak, som man
    iofs  kan tycka en massa saker om
    Men att kalla det nyheter är illa!!!
  • Mabimao
    Stargirl skrev 2010-01-25 18:26:11 följande:
    Min sura butik i mitt centrum har Crysalis silk wrap om ngn vill ha.....De skickar om man är sugen.
    "..min sura butik" Du är för skön!!!
    Äh, handla där så lite som möjligt (ibland får ju egna behov av att hitta ett plagg gå före ) Tycker det är att behandla sina kunder illa. Och att stå och argumentera för det med dig i butiken är under all kritik.
  • Mabimao

Sid and Sally har släppt. Fonda i chalk finns i alla storlekart!

• Mabimao
    Pyttisens mamma skrev 2010-01-25 22:14:19 följande:
    Vad är det för nåt jag har dragits in i... ;) Efter att jag blev så nöjd med fonda dressen och chansen dök upp på en velour hooded tunic i almost black på tradera slog jag till på den med nyss... Men nu får jag allt lägga band på mig ett tag!
    Var det du som köpte den? Jag hade allt span på den, men får hejda mitt velour beroende nu..... HiHi.....Men den är fiiin. Går ha som klänning. Kolla in söta Sanni-bus i sin! http://4.bp.blogspot.com/_LoLJafHOb2o/S1m5qaNb8DI/AAAAAAAANeg/sjlMO0edw54/s1600-h/IMGP6022.JPG

(hoppas det var ok Sanni? Men du är så fiiin i din!!!)
  • Mabimao
    Frusna flickan skrev 2010-01-25 22:26:10 följande:
    Här kommer domen. Jag är helt kär i min Fonda.. Jag tänkte att jag inte skulle bli så till mig men jag älskar den. Den blå färgen är toppen också men jag gillar ju alla färgerna. Jag hade haft dem alla om jag vore rik men nu hoppas jag att det iaf blir två stycken. Vill ha den rosa så gärna. Den satt så himla fint också!!Appeteaserna var liten i stl över höftern och satt inte snyggt alls på mig - returOch med mina frills hade jag ingen framgång alls. Den rosa var i fel rosa eftersom jag min klant beställt pink på CD (det fanns ingen bild) och på OM:s hemsida finns bara rose - alltså en ljusrosa och jag kopplade inte först att det fanns ännu en. *Morr Jag SKA ha frillen i rose. Den vita frillen var i stl 1 eftersom jag måste ha glömt att klicka i stl och CD har ju ett sådant ordersystem som inte säger till att man inte valt stl utan väljer den som ligger framme och lägger i korgen. Så jag min klant fumlade bort två plagg jag skulle ha, en var för liten (för att se snygg ut på mig) och Fondan var underbar. Så gick det med det........
    Bild? Pretty please.......
  • Mabimao
    Frusna flickan skrev 2010-01-25 22:44:50 följande:
    På fondan? Jag kan inte fota frillarna eftersom jag inte vill packa upp den rosa som är i fel färg och ska gå i retur. Och den vita är ju i stl 1. Appeteasern vill jag dessvärre INTE visa mig i - såg inge bra ut alls... Ser riktigt fläskig ut om höfterna. (jag hoppas ingen tar illa vid sig att jag säger så, är vanligtvis rätt nöjd med min halvkurviga kropp) Fondabilder kan jag lägga i bildtråden dock, fast inte på stuts Ursäkta att jag spamar hela kvällen. Har inget roligare för mig Som vanligt.
    Spam gör inget , kul att denna tråd är mer liv i igen tycker jag
    Ja, jag tänkte på Fondan men även på Appereasern...men fattar att du inte vill.
    Om dina kurvor fina, minns underklännings bilden ;-D Den som tog hem storkovan på T....
  • Mabimao
    Mabimao skrev 2010-01-25 22:49:29 följande:
    Spam gör inget , kul att denna tråd är mer liv i igen tycker jag Ja, jag tänkte på Fondan men även på Appereasern...men fattar att du inte vill.Om dina kurvor fina, minns underklännings bilden ;-D Den som tog hem storkovan på T....
    Blev lite fel. om skulle stå fattar om du inte vill. Och sedan Dina kurvor är fina. Om:et hamnade på fel ställe. och det saknas ett är ser jag nu.
    Kanske dags att sova
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III