• levainuet

Dubbel dos Pergo 2:a försöket. Fler?

Jag hoppar in här, jag har nyligen ätit min första enkla pergo-kur som inte gav
    några äggblåsor. Var idag & kollade en andra gång men som sagt inga ägg...
    Ska invänta nästa mens och sen oxå köra dubbel kur pergo.

• levainuet

Jag började min dubbelkur idag, får hoppas att det ger några äggblåsor.
    Eftrersom enkelkuren inte gjorde det.

• levainuet

Jag var och kollade idag och hon såg en liten äggblåsa, så jag ska återkomma på måndag igen...

• levainuet

Jag var & kollade idag igen, fattade aldrig om hon såg någon jäkla äggblåsa eller inte...

hörde henne säga att ja det här fungerar nog inte...

ska kolla med blodprov den 20/1 för säkerhetsskull.

hon pratade högt  med sig själv om kanske trippeldos, men vad vet jag...
    jag frågade vad jag annars kunde göra, det enda är att gå ner i vikt för att kunna få hjälp framöver.

• levainuet

Blev uppringd idag av min gyn. jag har enligt bodprovet haft äl, men jag har inte känt av något och äl testerna har inte heller visat något samt att hon inte såg något på ul.
    Men måste ju lita på blodprovet, så nu ska jag få prova dubbeldos pergo 3 gånger till.
    Får verklgen hoppas det fungerar...
    Hur går det för er andra?

• levainuet

GreenGal det var ju inte bra, hur går man vidare då?

(Min gubbe har aldrig lämnat nåt spermaprov, det kan ju faktiskt va nå galet där med...)

Har ingen aning om hur kroppen fungerar nå mer, förr har jag ju alltid trott att  bara man har mens så har man äl, menhar ju fått lära mig att det inte är så.

Hur som helst har jag fått mens så jag har väl andra fel då när det aldrig tar sig...

Hade det inte varit så dyrt och omständigt och långdraget så hade vi adopterat.

Lycka till iaf!

Svar på tråden Dubbel dos Pergo 2:a försöket. Fler?