• Carolty

    Hurra!

    Äntligen! är våra papper klara för ansökan om syskon till vår lilla dotter på snart tre år.
    Jag längtar så mycket efter att få återuppleva den hinsnande resan till en ny familjemedlem. Det känns så obeskrivigt stort, faktiskt mycket större nu än förra gången. Då oroade vi oss så mycket för allt möjligt och nu känns det bara så självklart.

    Vi känner på oss att det blir en lillebror den här gången, min mage har liksom en helt annan form nu än förra gången - inte alls lika vältränad (Jag vet att man inte ska ropa hej...men ett litet ett kan man väl få kosta på sig?)

    Finns det någon annan här som har sina papper i Indien just nu, eller som bara vill bubbla ut sin glädje över det stora i att få välkomna ett barn som man egentligen inte har någon rätt till?

    Carolty

  • Svar på tråden Hurra!
  • Cerdrica

    Så spännande och det ska bli skoj att se om de i Indien tycker det är en pojkmage du har

  • MammaSusan81

    Spännande!! Hoppas ni slipper vänta allt för länge på bb!

    Ang magen nu när vi väntade lillebror gick jag upp 3kg & jag går aldrig upp i vikt annars, måste ju ha varit för att vi fick en pojke denna gång hihi

  • Konichiwa

    Ha, ha! Min mage har också blivit lite rund, har gått upp flera kilo sedan vi sände våra papper! Känner mig lite illamående också - sägs det inte att man mår mer illa om man väntar en pojke? Jag ser i alla fall två tydliga tecken på att det blir en liten kille vi får hämta i landet långt borta ;)

    Grattis Carolty!

  • Carolty

    Delad glädje är dubbel glädje, tack!
    Jag hoppas också att väntan inte ska bli för lång och svår, drömmer redan om hans svarta lilla hår
    Jag har hört att det är bra för barn att ha runda mammamagar att sova på

    Carolty

  • LG74

    Vad kul! GRATTIS! Det är en härlig känsla att ha gjort pappersbiten. Hoppas väntan till bb går snabbt!

Svar på tråden Hurra!