• Anonym (sillisar)

sillisar

jag har små bröst b-kupa jag undrar vad ni killar tycker ,är dom för små? de är ju inte lika fasta och fylliga efter flera amningar heller. och vad tycker ni om sillisar? har annars en snygg och vältränad kropp.är brösten viktiga eller brukar det vara rumpan som är lika intressant eller? min kille säger att han tycker jag har fina bröst men vill ändå att jag skulle förstora dom (efter jag frågat honom) han säger nu igen att mina bröst är fina men jag känner att jag inte kan lita på honom efter vad han har sagt tidigare.killar menar han vad han säger eller vill han igentligen att jag ska förstora dom? det går upp och ner vad jag själv tycker om mina bröst men jag skulle vilja göra dom lite större.jag har inte direkt några hängbröst.

• Svar på tråden sillisar
  • squipp

Tycker det låter som din karl gillar dig som du är oavsett vad du väljer att göra med din kropp.

Så beslutet är ditt, enbart ditt.

• multivitaminjuice

Du ska väl inte göra det bara för att han vill det heller? Hur känner du själv? Nöjd med din kropp som den är? B- kupa är en normal storlek för en smal kropp, dvs inte överdrivet litet utan snarast ganska vanligt för smala- normalviktiga personer.

• oskar91

En del killar (inkl din) gillar större bröst. För andra (som för mig) spelar det ingen roll. Har han sagt att han tycker du ska göra det så tycker han det även om han inte säger det igen.

• Little Ms Chatterbox

Såhär är det. Män gillar bröst helt enkelt. Visst gillar en del män annan storlek på brösten än de som de råkar ha i närheten men så fort brösten kommer fram, inom räckhåll för dom så är det B.R.Ö.S.T. för mannen. Dessutom så sitter de på kvinnan de älskar. 2 flugor i en smäll

Jag har testat min sambo han hade en hoodtröja med band i luvan. Jag stälde mig framför honom i bara BH (grå, sliten och -500 i sexighet.) Medan han fick ett litet lyckligt ansikte passade jag på att knyta en fin rosett av banden. Några timmar senare kunde jag inte hålla mig längre så frågade om han skulle gå omkring sådär hela dagen
    Han kunde inte förstå när i hela friden jag hade gjort det där och sa att jag skulle då inte klara av att göra det en gång till.
    Nästa dag tog jag hans hand och la på mitt bröst innanför min tröja, andra handen försökte han spela ett spel på datorn med, behöver jag tala om att han misslyckades totalt jag däremot knöt en ny rosett

Vad vill DU göra?

Stora Omegatråden, för alla! www.familjeliv.se/Forum-5-95/m47678173.html
Svar på tråden sillisar