• linnzzy

    ADHD

    hej hej.. nyy här el jag försöker rättare sagt få tag i fler som har ADHD, fler som behöver prata och få tips och råd hur det är och hur man lever med det.. Jag är i ett förhållande nu och han har ett helvete med mig. Jag och mina vågor, ibland orkar man faktiskt inte med sig själv. Är det fler ensamma själar där ute som oxå känner att du behöver ha någon och prata med snälla skriv till mig!!

  • Svar på tråden ADHD
  • Smurfpinglan

    Hej hej!

    ditt inlägg skrevs 2009 men jag provar att svara 3 år senare...
     hur går det för dig? Har du fått perspektiv på tillvaron eller är det en konstant kamp?
     Jag har själv adhd och får kämpa hela tiden med att försöka "smälta in". Ibland önskar jag att jag inte var så jäkla duktig och envis utan bara flippade ut och kunde skrika att jag inte var som alla andra, men jag kan inte, istället kämpar jag på och låtsas att jag är normal men lite tankspridd och småtokrolig som folk tror att jag är. De fattar inte hur jag försöker passa in och anstränga mig för att vara normal...och det tar en fruktansvärd energi av mg...som jag inte har...
     Ja, nu har jag fått skriva av mig lite iallafall...hoppas att du har det bra!    

Svar på tråden ADHD