Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-29 20:37:12 följande:
    HAHAHAHA! Nu fick jag Sunes pappa Rudolf i huvudet när han far nerför pulkabacken
    Hahahahaha!!
  • Ogabinne

Nu blev JAG sugen på att åka pulka ner för trappen. Fan att vi har spiraltrappa. Man får inte lika bra fart i dom som i de raka.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-29 20:37:38 följande:
    Gör det....Slutet är lika kasst som det i Borta med vinden, skillnaden är att tjejen har väntat hela livet så dör han . Höll på att börja böla....
    Nämen, avslöjar du slutet på en film hon inte sett?
  • Ogabinne

Jag tror mona fick tillfällig sinnesförvirring. Så där kan man ju inte göra!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-29 20:38:09 följande:
    :O:O:O:O du fastnade alltså!Wow....jag blir lite stolt faktiskt....*rinner en tår ifrån ögat*
    Hahahaha, ja det var faktiskt spännande att se vad för tokigt folk råkar ut för.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-29 20:43:32 följande:
    hahahahahahaha!! Nu fick jag en idé
    Hahahahahahaha jävligt spännande!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-29 20:44:09 följande:
    Men jag berättade ju inte hur han dog
    Nej men ATT han dog var ju huvudgrejen!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-29 21:37:00 följande:
    hahaha vilken snoffs den där dikten har han säkert skickat runt till 20 andra tjejer också, skulle inte förvåna mig.vart skickade han det till dig?
    Om det räcker. Antagligen copy-paste till alla flickor online, NÅN måste ju svara.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-29 22:49:44 följande:
    Ögonbryn, det har jag glömt berätta... kom och tänka på din son som var lucia. Tobias tog på sig en svartguldig glittrig klänning på familje förskolan Alla tyckte han var så söt
    Haha va sött!! Storebror brukar också vara klädd i kjolar o grejer från utklädningslådan när jag hämtar på dagis. När vi var på mellandagsrean hittade han en röd klänning med lille skutt tror jag det var på, eller något sådant, som han sååå gärna ville ha... Den han fick tag i var dock i storlek 86, o jag sa nej det räcker med dom klänningarna du har hemma. (Han har 2 nattlinnen han kallar för klänningar) men händer det igen och den inte kostar skjortan får jag nog köpa honom en som han kan ha hemma. Det gör mig ont dock att säga att han inte får ha den ute, att det är för tjejer, jag vet inte riktigt hur man gör. Jag vill ju att han är den han är... Om ändå alla hade tyckt så, då hade jag inte haft dessa problemen.

Idag var storebror sminkad, han sminkade sig själv. Fint skimrande mörkrosa läppglans på kinderna. Så fin så.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-29 22:51:04 följande:
    Prövar smink gör han gärna oxå. Synd bara att syrran sminkar honom som nån jävla skräcködla....
    Haha ja det kanske inte är så kul. Storebror har gärna nagellack, ögonskugga, läppglans. Klart han FÅR om han VILL, herre gud det blir nog man av honom också ändå. Pärlhalsband har han i mängder, det använder både stor och liten bror.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael