• mona83

All we want for Christmas is Michael

Just fan, dom övernattade ju inte frivilligt, deras bil pajade.

Så gick dom till den där staden, hela stan gjord av wax och 2 spykopater som jagar dom för att göra dockor av dom

• mona83

Eller jag ska nog se den andra filmen istället. Kommer ju bli skit rädd

• mona83
    Brooke skrev 2009-12-16 21:51:56 följande:
    Okej.. Tkr inte om att titta på film som går på tv det är ju såå segt att dem ska ha reklam =( Så jag hyr/köper hellre filmer och tittar på..Sällan iofs jag hyr.
    Jag tycker inte heller att det är kul med reklamen men skulle jag köpa alla filmer jag ville se ja då fick vi ingen mat....
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-16 22:56:25 följande:
    Jag kan inte sluta kolla på snyggingen blir ett avsnitt till....eller typ ett halvt...sen måste jag sova. Godnatt
    Jag bara tänkte vadå, vilken snygging?
    Men så kom jag ju på att du kollade på skärgårdsdoktorn
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-17 06:54:37 följande:
    Go morron
    Du hann upp före mig .

det postiva med att ungarna inte ä'r 100% krya är att man får sova lite längre på morron. Det negativa är att Tobias vill gå till dagis och har lite kort stubin hemma...
  • mona83

Jag undrar när det tänker sluta snöa..... Är ju snöstorm ute :-/

Men okej, jag har inga större tankar på en längre vistelse ute, -10 grader ute...

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-17 08:29:31 följande:
    haha! Ja han ja.. Han blir waxad han
    Jag kollade aldrig, jag kände redan i början på filmen då man får se när mamman och sönerna är unga. Den ena blev fastspännd i sin matstol och han höll på och bråka så dant att han började blö runt handlederna för att det skar in i handlederna. Då kände jag att jag kommer bli skraj fats jag sett den förut
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-17 08:35:48 följande:
    Jag tycker filmen är ganska töntig men fan så scary den är. Obehaglig! Sett den en gång.. Och jag tror nog minsann det räcker gott o väl Har dock inte sett den gamla versionen.. Men en skräckis med Paris Hilton säger väl en del
    Jag har oxå sett den en gång tidigare... Var rädd hela tiden typ .

Ne en gamla har inte jag heller sett, om man ska tro tidningen så är den med Paris Hilton inte ens lik originalet. Så då kan man ju undra hur läskig orginalet är :-/
  • mona83

Nej nu ska vi ta och klä oss, ge oss ut i snöyran och förflytta oss tvärs över gatan....

Bra mkt roligare hemma hos moromor tycker barnen

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael