Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Va ni är tysta...

• Bevabus

Mamma Mia är bäst!

Åh nice! du får berätta hur det lät sen

BooBoo skrev 2009-12-06 20:56:35 följande:
    Familjen har tittat på Mamma Mia för hundraelfte gången. Such a feel good movie Och vet du vad Bevan... På tal om trollen   Vikke kom hem med.. öhm.. Var det 4 skivor med Allan Edwall idag. Han hade fått av sin mor. Ska bli intressant att lyssna på sen.. Har hört lite grann med mannen ..
  • Bevabus

Och sen när hans lilla dotter kom in i en liten prinsessklänning för det skulle vara rättvist syskonen emellan hahah

BooBoo skrev 2009-12-06 21:01:16 följande:
    Jeeeeejeeeeeejeeeee Den filmen vill jag iaf se some day. Hlrt mkt gott om den. Såg på Oprah då Will o hans son var där o prayade om filmen.. Bara de lilla gjorde mig bölig.. Jag ser då allt på Oprah
  • Bevabus

du får spela in en video

BooBoo skrev 2009-12-06 21:02:48 följande:
    Oh I will Kanske kan sjunga en trudelutt
  • Bevabus

Dreglar över Rob Pattinson ....och är sugen på paaaaasta, med grillkrydda och smöööör. Gosh så gott.

BooBoo skrev 2009-12-06 21:19:37 följande:
    vad gör ni alla?
  • Bevabus

Vad, vad, vad, vaaaad för klänningar????

BooBoo skrev 2009-12-06 21:23:34 följande:
    själv så surfar jag klänningar...
  • Bevabus

Men varför ska du köpa den om du inte gillar Elvis?

Brooke skrev 2009-12-06 21:38:22 följande:
    nja, jag gillar endel låtar med honom, pappa sa för några dar sen att han hade LP skivor med Elvis, det var i samband med att dem visade en reklam med En samlingsskiva med Elvis, jag funderar på om jag ska köpa den?
  • Bevabus

Åhhhh har du hittat någon du gillar än? Får man se eller är det en hemlis?

BooBoo skrev 2009-12-06 21:44:25 följande:
    En klänning att säga I DO i
  • Bevabus

Hahaha om du inte hade varit gravid så hade det låtit som att du skulle plocka fram tuttarna för annat
    Jag kan sy en klänning åt dig annars! Kan inte ge dig någon garanti på att sömmarna kommer vara raka eller att klänningen kommer att hålla hela dagen, men ta mig fan va het den kommer vara!

BooBoo skrev 2009-12-06 21:49:19 följande:
    Hittar inte ett jäkla skit Hittar jag så visar jag. Men jag vll ha typ v-ringat. Så jag bara kan sära på V.et o plocka fram tuttarna Kolla här. Denna köpte syrran till mig i Grekland. Sånt stuk upptill vill jag ha. Du kankse inte ser så jättebra. Men fan va fint det går att sära.puvi.blogg.se/2009/october/insnoad-pa-afrika....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael