Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-31 00:17:51 följande:
    usch, tur att dem tog fast honom =) Har du kontakt med henne nu?
    Ja vi får väl se om han åker in eller inte, o gör han det får han väl en månad o sen kan han ut o röja igen.
    Ja vi har fortfarande kontakt.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-31 00:32:56 följande:

">

" target="_blank">

Någon som vet vad det är för låt som Backstreet boys kör med stolarna? Vart sugen och titta på lite Bsb :P
    Ska du börja samla?
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-31 00:49:14 följande:
    Jaa jag samlade på BSB och Spice girls to. Hur jag nu kunde samla på SG :S Jag har till och med Idol kort på BSB och SG.. Jag minns när jag gick här i grundskolan så hade jag över en kompis här, jag trodde iaf att hon var min kompis men de va hon inte för hon SNODDE mina idolbilder på både SG och BSB, och jag sa till mamma att hon hade tagit dem. Så hon ringde eller om det var pappa som ringde och berättade att hon hade snott dem. Så jag ska nog ha en stor jävla affisch på SG har jag för mig att jag fick.. haha.. Jag har 3 skivor med bsb kom jag på nu :P En av de äldsta skviorna och Black and blue eller va den heter och Mellenium... Jag vill ha Nick Carters skiva som han gjorde 2002 Now or never, riktiga bra låtar på den, hade alla låtar med Nick för några år sen. Men dem försvann för ett tag sedan =( Buhu.. Så nu tar jag upp dem igen, det är många band jag gillar men inte har så mkt minnen/musik ifrån.. =( har Boyzone oxå, Hanson dock minns man ju dem mer.. Oh va jag var kär i Taylor :P
    Har du alltid samlat på allt du kan?
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-31 01:15:14 följande:
    jepp de har jag.. :D är som min pappa
    Märker det, du måste ha ett stort rum.
  • Ogabinne

Moooorning så här sista dagen på 2009! Wohooo!! Snart 2010, det ska fanimej bli ett bra år!

• Ogabinne

Min första skiva var... Ricky Martin om jag inte minns helt fel. Fick av en släkting, aldrig gillar Ricky, varken då eller nu, tror den blev spelad en gång. Strax efter fick jag Savage Garden, vilka jag tycker om än idag. annars var det mest såna där Mr Music och Absolute Music jag fick eller köpte när jag var liten. Sen blev det arvingarna, BSB, ALDRIG Spice Girls tack o lov. Avskydde dom från start..

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-31 12:47:26 följande:
    Go lunch...eller nåt.Har legat i sängen med syrran i två timmar, brottats och tittat på film och ätit isglass haha Ska snart gå och köpa pizza för mamma måste jobba kväll trots allt, så det blir ingen lyxmiddag! Efter det blir det att träffa min bästa vän på stan över en fika. Trodde inte hon skulle ha tid för det idag då hon skulle festa men det var ju trevligt
    Det låter ju jättemysigt!! Skulle också gärna ligga hemm o äta pizza ikväll. Vi ska visserligen äta kött, klyftpotis o sånt där gott men pizza är ju pizza.
  • Ogabinne

Gott nytt år tjejer!! {#lang_emotions_cheers}

Vi är hemma nu, killarna sover gott nerbäddade med både täcken och filtar. Vi har haft en jättemysig dag och kväll, raketerna var fina, barnen var snälla, alla hade trevligt och allt var som det skulle.

Haha när vi stod och kollade raketerna sa min moster Hej Hopp! I samma sekund kommer en allmänt dragen herre springandes förbi och utropar HEJ HOPP VAD DET GÅR MELLAN PATTARNA!!! o försvann. Dagens skrattanfall! Alla stod kvar helt chockade och skrattade så vi grät. Galna människor!

Nu ska jag krypa ner i sängen framför tvn och avsluta min nyårsnatt. Ses i mön!

• Ogabinne

Halloj girls! Nån som känner sig manad att pallra sig hit och hjälpa mig bära soffa, bord, julsaker, och sjuttioelva soppåsar till förråd och sophus?? Kom igeeeeen, det blir kuuuuuuuul!!!!!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael