All we want for Christmas is Michael
Ja vi har fortfarande kontakt.
My my... natt natt!!
Moooorning så här sista dagen på 2009! Wohooo!! Snart 2010, det ska fanimej bli ett bra år!
Min första skiva var... Ricky Martin om jag inte minns helt fel. Fick av en släkting, aldrig gillar Ricky, varken då eller nu, tror den blev spelad en gång. Strax efter fick jag Savage Garden, vilka jag tycker om än idag. annars var det mest såna där Mr Music och Absolute Music jag fick eller köpte när jag var liten. Sen blev det arvingarna, BSB, ALDRIG Spice Girls tack o lov. Avskydde dom från start..
Gott nytt år tjejer!! 
Vi är hemma nu, killarna sover gott nerbäddade med både täcken och filtar. Vi har haft en jättemysig dag och kväll, raketerna var fina, barnen var snälla, alla hade trevligt och allt var som det skulle.
Haha när vi stod och kollade raketerna sa min moster Hej Hopp! I samma sekund kommer en allmänt dragen herre springandes förbi och utropar HEJ HOPP VAD DET GÅR MELLAN PATTARNA!!! o försvann. Dagens skrattanfall!
Alla stod kvar helt chockade och skrattade så vi grät. Galna människor!
Nu ska jag krypa ner i sängen framför tvn och avsluta min nyårsnatt. Ses i mön!
Halloj girls! Nån som känner sig manad att pallra sig hit och hjälpa mig bära soffa, bord, julsaker, och sjuttioelva soppåsar till förråd och sophus??
Kom igeeeeen, det blir kuuuuuuuul!!!!!