Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Nu är jag MÄTT!! Stooor tallrik spaghetti o köttfärssås med määängder med vitlök slank ner fortare än fort. Nu är jag fit for fight med ommöbleringen och storstädningen, nu ska hyllor skruvas upp.

• Ogabinne

Kl tolv på sexan går en film med Brittany Murphy. Little Black Book. Har för mig jag sett den men jag är inte säker.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-02 01:14:15 följande:
    Jahaa man kan välja vad som står där, yay va kul! Det har jag alltid velat kunna göra..drygt bara att man måste skriva dit det på varje nytt inlägg.
    Du är söt. Vet du det?
    Inne på dina inställningar kan du skriva in det du vill ha som sidfot så slipper du skriva om det varje gång du postar ett inlägg.
  • Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-02 10:57:21 följande:
    Hur kan ens dag kännas så dryg som min känns?
    Good morning sunshine!!

och resten av tråden!

I natt har jag varit i USA, jag skulle gå på nån jättefin middag och shoppade klänningar på mellandagsrean. Fick tag i en rygglös klänning i rosa och petrolblå, jättekort, men den dög. Fast jag hade ENORM rumpa men det gick ändå. Tog på mig den rosa direkt och gick till festen, ställde mig i kön som plötsligt var en kö in till The Ellen show.

Jäklar GloZell att sätta griller i huvudet på mig.
  • Ogabinne
    MuSiCLoVeR skrev 2010-01-02 11:42:45 följande:
    Good Morning?  Har du vaknat nu eller?
    Jajemen! Är man barnfri så är man!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-02 13:33:13 följande:
    Vi ska ge oss ut snart.. Det snöar som bara den.Vikke är hemma på lunch. Imorrn är sista jobbdan. Sen är han ledig hela januari. O vet ni.. Jag är oxo söt. Sådesåååå
    Jag har ju bara sett din tunga i min brevlåda, men säger du det så får vi lita på det.
  • Ogabinne

Så ja, storebror stannar en natt till hos mormor. Så jag kan fortsätta med min sanering av lägenheten och skriva 4 prov ifred. Igår hade jag geisha-abstinens så idag ska jag åka och fylla på, blir nog donken med hem också. Så najs att vara ensam o för en gång skull få CHANSEN att sakna sina barn!

• Ogabinne

Denna underbara unge! Han säger till mormor vad hon ska skriva till mig på msn.

Han:
    Hej mamma Jag vill faktiskt att du kommer och hämta mig, och sen hörs vi sen. Jag ska prata med dig sen. Och de har snöat idag. Jag har köpt godis och lite.....och sen har Moja kommit hit. Sen var det inget mer. Hejdå

Jag:
    Hej söte! Ska du komma hem idag?

Han:
    nej jag vill inte det för jag ska sova en gång till hos mormor. Och sen har ...sen faktistkt har vi gjort ngt kul o gått ut med moja o mormor och sen var det inge mer, Hej då Älska dig Love you

Jag:
    Vad roligt ni har haft det. Ringer du mig sen? Älskar dig också!

Han:
    jag älskar dig oxå och jag älskar dig mest i hela världen o love you älskar jag dig så mycket i hela staden och hela amelika

Mammahjärtat smälter!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-02 13:43:38 följande:
    Men men.. Jag drog ju upp tröjan o gned mot dörrn oxo.. Såg du inte i kikhålet då bröstvårtan smög sig förbi?
    Jag var nog för upptagen med att fånga dreglet genom brevlådan så du inte skulle sabba min dörrmatta! Fan, när kommer du nästa gång?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-02 13:51:54 följande:
    Men oooow!! Vilken underbar o härlig unge du har
    Ja när han är sådan kan han få vad han vill!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael