All we want for Christmas is Michael
Nu är jag MÄTT!! Stooor tallrik spaghetti o köttfärssås med määängder med vitlök slank ner fortare än fort. Nu är jag fit for fight med ommöbleringen och storstädningen, nu ska hyllor skruvas upp.
Nu är jag MÄTT!! Stooor tallrik spaghetti o köttfärssås med määängder med vitlök slank ner fortare än fort. Nu är jag fit for fight med ommöbleringen och storstädningen, nu ska hyllor skruvas upp.
Kl tolv på sexan går en film med Brittany Murphy. Little Black Book. Har för mig jag sett den men jag är inte säker.
Så ja, storebror stannar en natt till hos mormor. Så jag kan fortsätta med min sanering av lägenheten och skriva 4 prov ifred. Igår hade jag geisha-abstinens så idag ska jag åka och fylla på, blir nog donken med hem också. Så najs att vara ensam o för en gång skull få CHANSEN att sakna sina barn!
Denna underbara unge! Han säger till mormor vad hon ska skriva till mig på msn.
Han:
Hej mamma Jag vill faktiskt att du kommer och hämta mig, och sen hörs vi sen. Jag ska prata med dig sen. Och de har snöat idag. Jag har köpt godis och lite.....och sen har Moja kommit hit. Sen var det inget mer. Hejdå
Jag:
Hej söte! Ska du komma hem idag?
Han:
nej jag vill inte det för jag ska sova en gång till hos mormor. Och sen har ...sen faktistkt har vi gjort ngt kul o gått ut med moja o mormor och sen var det inge mer, Hej då Älska dig Love you
Jag:
Vad roligt ni har haft det. Ringer du mig sen? Älskar dig också!
Han:
jag älskar dig oxå och jag älskar dig mest i hela världen o love you älskar jag dig så mycket i hela staden och hela amelika
Mammahjärtat smälter!