Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-12-02 11:12:18 följande:
    nej jag hatar kyla.. Och ofta så fryser jag..
    Haha! Du skrev ju nyss att vi väntat på kylan. Att den gärna får stanna kvar
    Jag fryser alltid när det är kallt
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-02 11:31:06 följande:
    men det var ju med i en av dokumentärerna som gjordes om honom, där man får se hela proceduren när de lägger på masken...minns inte om det var i "private home videos" eller nåt annat..men du har utan att tveka sett det
    Har jag missat en nyhet
    I Ghost får man iaf se när dom sätter på han en massa masker..
    Men jag har läst de där att MJ klädde ut sig när han vill gå ut o känna sig "normal" .. Sitta på en parkbänk o titta på människor
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 12:06:38 följande:
    OMG jag var med i METRO IGÅR :P Jag skickade in för dagens singel :P Oh guuu va coolt =)
    öööh what?
  • KikiBoo

Jag har haft migrän en gång. Jag trodde jag fått en hjärntumör. Hemskaste jag vart med om Usch!

• KikiBoo

Jag har vart ute o gått i detta vackra väder
    Jag gick till Willys o handlade lite. Köpte två filmer. Music and Lyrics. Nu du Bevan Sen Borta med vinden. Klassiker måste man ha hemma

Fick hem post att kommun betalar min utbildning om jag kommer in på kallskänkeutbildningen.. Väntar nu bara svar från själva komvux i v-ås.. Borde komma i veckan...
    Haft sånna madrömmar att jag inte kom in på utbildningen. Att jag satt på sånna där tråkiga AF-möten med snusande kepskillar. Hua
    Nu kanske jag slipper det..

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 12:23:06 följande:
    jag skickade in en bild och lite uppgifter till Dagens singel i metro och jag kom tydligen med och det var igår :P
    Så rooooooligt T en bild så jag/vi får se{#lang_emotions_laughing}
    Så vadå.. Kan nån jöns som ser dig i tidningen skriva till dig nu?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 12:28:03 följande:
    Jag har oxå Music and Lyrics =) den är riktigt bra..
    Jaha! Why did'n u tell me that
    Var inte alls länge sen som jag prata om den filmen ju ;-D haha!!
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-02 12:25:29 följande:
    Ja visst är det hemskt!! Jag har varit hos doktorn många gånger för att utreda vad det är och även röntgat hjärnan. Jag har ingen tumör dock. Tack o lov! Nu tror jag dock att jag har en tumör i nacken ist.
    I nacken? .. Varför tror du de
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-02 12:29:25 följande:
    Jag har inte tidningen den kom ut igår.. Alla i hela landet kunde se min bild dem som har Metro.. Fanns en bild på hemsidan men jag såg den inte och fick veta det av en kille som skrev te mej om att han hade sett min bild i metro igår.
    gå o köp den då hehe..
    Jag ska in på hemsidan o snoka...  Förut fick man metro här men nu har domtagit bort de.. surt!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael