Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-03 20:10:04 följande:
    Yes! Den filmen är det.Var vikto som ville se den. Jag tycker heller inte om krigsfilmer.  Han sa att det inte var en sån krigsfilm. Så jag gav den en chans.. Den var gripande. Man satt som på nålar... Man fick madrömmar!
    Aha okej!
    Nu blir det iaf The Proposal, hoppas den är lika rolig som jag hoppats på.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-03 21:51:06 följande:
    Jag har förslag på boktitlar till vissa av oss! Man vet ju aldrig om man blir känd en dag och då måste man ju vara redo liksom... Beverly - "Livet som nucka innan 20"BooBoo - "Gaser och annat gojsigt"Brooke - "Punkt slut!"
    Men.. men.. jag då? får inte jag vara med i nån bok?
  • Ogabinne

Men snälla nån. :-O Vad menar hon? Vill köpa barnvagn. Ska vara bra skick på hjul och tyg. Får ej vara barn i den? Vill hon INTE köpa en vagn med medföljande bebis?

• Ogabinne

God morgon god morgon!
    Japp, jag steg upp 12.30. Gah, måste vända, måste vända!

Mona: Haha eller hur! Men varför skriver man ut att man inte ska ha barn i vagnen?

Bev: Weeeeee!!! Grattis! Vad roligt!!! Då lär du vara bänkad framför tv'n några dygn.

Boo: Ni beställde ju från olika ställen, därav annat fraktsätt.

Så, nu har jag svarat ikapp. Åååh vad ni skriver myyyckeeeet!!!

• Ogabinne

Just det! the Proposal var jätterolig! En sån där perfekt romcom som jag älskar.

• Ogabinne

Åh vad jag tycker det är roligt när folk från andra länder skriver till mig och jag får gå in på google translate och skriva mina svar. Känner mig sååå duktig som får iväg sånt här

Ciao!
    Io sono dalla Svezia, in modo da non parlo italiano molto bene. Ma spero che stai bene e mi capisce. =)

Med tanke på vilket skit google translate är tror jag folk har rätt roligt åt mina svar. Hahahahaha!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-04 20:03:12 följande:
    VIDEOKLIPPET FINNS INTE KVAR!!
    jag har ju den på nu.

">

• Ogabinne

God morgon tjejer.
    Ni vet hur jag skröt om hur länge sedan det var jag hade migrän? Ja, det fick jag ju tillbaka flera gånger om. I går eftermiddag, kväll, natt och i morse har jag legat. Lite dumsnål var jag och tog inte min medicin eftersom jag ville spara den till tillfällen jag inte har möjlighet att sova bort den, som tex nästa vecka när dagis börjar igen. Men nu börjar det lätta, tack o lov!

Mona: Jag vet precis hur det är. Tänk storebrors pappa som stack när storebror var 1 månad och kom tillbaka 4 ÅR senare! Tack och lov är han en annan människa idag, men vad han gjorde under dom 4 åren ist för att träffa sin son är ofattbart för mig... Hoppas att det löser sig för dig!

• Ogabinne

Vad gör ni idag?
    Här vräker snön ner, sonen vill gå ut men jag fryser.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael