All we want for Christmas is Michael
Nu blir det iaf The Proposal, hoppas den är lika rolig som jag hoppats på.
Men snälla nån. :-O Vad menar hon? Vill köpa barnvagn. Ska vara bra skick på hjul och tyg. Får ej vara barn i den? Vill hon INTE köpa en vagn med medföljande bebis?
O ni ba "vaaaa?"
Jaja, ni kan väl få länken också då.
http://www.familjeliv.se/Annonser/?details=121047
God morgon god morgon!
Japp, jag steg upp 12.30. Gah, måste vända, måste vända!
Mona: Haha eller hur! Men varför skriver man ut att man inte ska ha barn i vagnen?
Bev: Weeeeee!!! Grattis! Vad roligt!!! Då lär du vara bänkad framför tv'n några dygn.
Boo: Ni beställde ju från olika ställen, därav annat fraktsätt.
Så, nu har jag svarat ikapp. Åååh vad ni skriver myyyckeeeet!!!
Just det! the Proposal var jätterolig! En sån där perfekt romcom som jag älskar.
Åh vad jag tycker det är roligt när folk från andra länder skriver till mig och jag får gå in på google translate och skriva mina svar. Känner mig sååå duktig som får iväg sånt här
Ciao!
Io sono dalla Svezia, in modo da non parlo italiano molto bene. Ma spero che stai bene e mi capisce. =)
Med tanke på vilket skit google translate är tror jag folk har rätt roligt åt mina svar. Hahahahaha!
God morgon tjejer.
Ni vet hur jag skröt om hur länge sedan det var jag hade migrän? Ja, det fick jag ju tillbaka flera gånger om. I går eftermiddag, kväll, natt och i morse har jag legat. Lite dumsnål var jag och tog inte min medicin eftersom jag ville spara den till tillfällen jag inte har möjlighet att sova bort den, som tex nästa vecka när dagis börjar igen. Men nu börjar det lätta, tack o lov!
Mona: Jag vet precis hur det är. Tänk storebrors pappa som stack när storebror var 1 månad och kom tillbaka 4 ÅR senare! Tack och lov är han en annan människa idag, men vad han gjorde under dom 4 åren ist för att träffa sin son är ofattbart för mig... Hoppas att det löser sig för dig!
Vad gör ni idag?
Här vräker snön ner, sonen vill gå ut men jag fryser.