• Brooke
    mona83 skrev 2009-12-13 08:39:41 följande:
    Min nin äter inte mkt hö... Tror han äter lite men det är inte mkt
    Min nin äter ingenting..
    mona83 skrev 2009-12-13 08:45:16 följande:
    Nu sa dom att det var tredje advent idag, nu vart jag nervös. Bara en vecka kvar till jul. Hur ska man hinna?
    Det är 1 vecka plus 4 dar.
    Bevabus skrev 2009-12-13 10:48:36 följande:
    Halsen kliar. Ögonen kliar. Näsan rinner. Öronen är halvt täppta för att näsan är täppt. Åh va peppad jag är inför uppvisningen förhoppningsvis så blire väl bättre när jag får ta en allergitablett och vaknar lite.
    är du allergisk mot din kanin eller?
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-13 11:24:37 följande:
    Vad roligt det såg ut när Svante la sig förut....Han ligger alltid på sidan med ena örat stående rakt upp och benen rakt ut. Ser nästan ut som han dött när han sover.... Han reagerar inte heller på att man springer runt buren utan sover han så sover han. Idag såg jag hur han gör när han lägger sig... Han bara slängde sig ner på sidan från stående, fort gick det....
    Så gör min nin oxå, men så fort man gör för högt ljud så vaknar hon upp och ställer sig upp :S

Men hon brukar oxå ligga så...
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-12-13 11:34:12 följande:
    Nej jag har missat det varje gång, gick så fort....Hade ju kanin innan Svante men han låg inte alls på sidan och sov. Han hade en helt annan bur så han hade sitt hö i sånt där högaller, var lika långt som ena kortsidan. I den hoppade han upp och sov. Den förra kaninen förstod sig inte på vad kisshörn var utan kissade där han tyckte, så därför hade jag höet i ett sånt för att slippa att han kissade ner höet hela tiden.....
    När min kanin var ny här, så hade jag en höhäck som låg innuti buren har alltid haft en som legat utanför. Men då hoppa hon upp på höhäcken :S så fick byta nivå på den så hon inte skulle hoppa upp och göra sig illa..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-13 13:01:36 följande:
    Godmorgon! Mmm.. Just de..Kl 6 vakna jag visserligen av s jävla öronvärk. Väntadebara på att de skulle explodera.. Två alvedon och nässpray. Somna om runt 7 .. Har fortfarande världens lock. Gah! Idag ska jag FAN baka.
    vad ska bakas? Hade du inte en pepparkaksdeg i kylen? har jag för mig
    BooBoo skrev 2009-12-13 12:57:51 följande:
    Messmör är bra för magen om man är hård o jävligt
    Jag kör med Plommon istället.. Går lika bra =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael