Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Fan vad trött jag blir på mig själv, att jag aldrig LÄR mig att man inte kan skriva minsta lilla sak på FL utan att bli totalt dumförklarad... Suuuuck!!!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m49747645.html

• Ogabinne
    MissLilo skrev 2010-01-05 19:51:28 följande:
    Jag vet vad du menar.barnens pappa är likasn tyvärr.Han är otrogen, skyller altl på mig.Det är mitt fel att han fått p-böter och att de hamnat hos inkasso.Mitt fel tt han glömt betala bilföräkringen.Kan påpeka att det är hans ansvar med räkningar och endast han ar körkort och det e han bil.Deras pappa jobbar 7 dagar i veckan. när han väl är ledig på midsommar, juldagen, nyårsdagen så sover han. Aldrig tid för barnen.Så vet vad du menar.Han mår inte heller bra.....allt e skit.Det e mina banvid bråk. Han ville inte ha dem.jag tvingade på han barn. mmmm
    Oj, vilket svin! Du skriver som om ni fortfarande bor ihop men det gör ni väl inte?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-05 20:23:36 följande:
    hahaha jag kan se dig kånkandes på din minsta kille i sele och den andra åker skateboard nerför backen, bara för att dessa mammor ska få som dem vill äsch vilka töntar, skit i dem! Några vettiga svar fick du iaf
    hahaha eller hur! En 15 kilos snart 3 åring i sele på magen och en 4,5 åring nertryckt i vagnen. Låter supersmart!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-05 20:26:29 följande:
    eller hur
    O så slänger vi på lite matkassar, dagisväskor osv på det också vilket inte är ovanligt att jag kånkar på. Låter helbra!
  • Ogabinne

Läste precis att Another Day inte skulle släppts. Sony, Lenny och MJs advokater är alla mycket arga över att någon lyckats läcka den och vill att den ska dras tillbaka från internet. Humma, jag som hoppades få höra hela versionen snart.

• Ogabinne
    MissLilo skrev 2010-01-06 01:47:02 följande:
    Ännu en til OT sak.Hur lyckas man få till en dejt om männikan bor i usa och jag här?Tips någon?
    Hur seriöst känner ni varandra?
    Är det på det planet att du vill träffa honom och sen gå hem till dig själv och sova eller på det planet att du kan ta en semester o bo hos honom några nätter?
  • Ogabinne

Jag såg filmen 18 year old virgin igår kväll. Haha, det var nog inte en enda scen utan sex, anspelan på sex, prat om sex eller nakenhet. Här är trailern liksom. :-

">

• Ogabinne

Mitt marsvin fick sådana kala fläckar på huvudet när han hade skorv. Tappar han hårstråna precis som de är eller i klumpar med vit "skorpa" under mona?

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael