Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Men ni har ju en bil! Gnaga lite på avgasröret varje morgon, det ska väl räcka?

BooBoo skrev 2009-12-09 20:08:54 följande:
    Nopp! Inge järn.. ÄN! Har fått äta järn med både Ville o Puma i magen.. Kommer förmodligen bli så denna gng oxo.. Vill inte..
  • Bevabus

Lafayette på farmoderns begravning
    "Oh my fucking god girl, this is about to get ugly"

• Bevabus

And she ends it with a bang nattinuffsan

BooBoo skrev 2009-12-09 20:58:44 följande:
    Jag funderar på att ta fiskarna till vetrinären o kastrera dom.. Undra hur mkt de skulle gå på..
    BooBoo skrev 2009-12-09 21:05:29 följande:
    Godnatt!
  • Bevabus

DET VAR PÅ TIDEN

Ogabinne skrev 2009-12-09 22:45:40 följande:
    AAAAAAAA IIIIIIIIIIIII OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Min order är levererad och kommer i morgon!!!! IIIIIIIIIIIIHHHHHHHH!!!!*väcker alla som gått och lagt dig med glädjetjuuuuut!!!!!*
  • Bevabus

Åh någon har lagt upp alla avsnitt av skärgårdsdoktorn på youtube en av mina favoritserier, måste kolla

• Bevabus

haha lycka till du

Ogabinne skrev 2009-12-10 08:19:46 följande:
    JAAAAAA!!! Om några timmar bör de vara här. God morgon på er! Första dagen på veckan jag inte försovit mig... jag är såå trött... Lucia på dagis i eftermiddag, och vad kläcker storebror ur sig i natt? "Nej, jag ska inte vara tomte, jag ska vara lucia!" Hur ska jag lyckas få tag i lucianattlinne och krona IDAG?? Det lär ju vara slut överallt!
  • Bevabus

typ som jag ser ut just nu

mona83 skrev 2009-12-10 08:35:11 följande:
    Jag kommer så så snygg ut kl 6 på morron. När jag kommer upp vid 7.40 då ser det ut som jag har varit vaken hela natten, hur ska jag då inte se ut kl 6 på morron?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael