Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

yumbles jag skulle inte tacka nej om en heting kom och jobbade på förskolan..tusan att jag bara har en dag kvar...jag lovar att det kommer börja jobba en heting där på måndag bara för det....

BooBoo skrev 2009-12-10 18:43:04 följande:
    Jag har jobbat på Villes dagis långt innan barnen. Jag hade sommarpraktik. Då jobbade det en karl där. Ungarna älskade han o hans gitarr. Han var så himlans rolig. Frugan jobba oxo där. Hon jobbar kvar.. Deras son hade oxo praktik där då. Jävlar i nama vilken hunk Men nu jobbar han med högstadielever...
  • Bevabus

haha ja men dina polare är väl ändå en annan femma

Brooke skrev 2009-12-10 18:47:49 följande:
    mjo, men jag brukar sitta och läsa massor för min polare men jag hackar iaf :S
  • Bevabus

Aj aj...
    Jag har själv det problemet. Det blev bättre efter käkoperationen, men jag får ändå huvudvärk av det ibland.
    När jag har masserat och slappnat av så gott det går så brukar jag bara skita i det och till slut så går det bort.
    Konstigt att det har varit fyra dagar i sträck...har du tagit en alvedon? Det brukar kunna hjälpa.

Ogabinne skrev 2009-12-10 19:07:47 följande:
    Nån som har tips på hur man blir av med spända käkar som vägrar ge med sig hur mkt massage och avslappning man än försöker sig på? Fyra dygn i streck nu... hela käkarna upp till kramp i tinningarna.
  • Bevabus

Aa är man stressad och trött så brukar det påverka mkt :/

Ogabinne skrev 2009-12-10 19:23:55 följande:
    Mitt brukar också gå över av sig självt efter ett tag men denna gången verkar det bara inte ge sig! Jag har även sovit so men kratta hela denna veckan vilket resulterar i att jag är precis slut om dagarna, tror spänningarna är boven till den taskiga sömnen också... Och idag har jag huvudvärk, inte konstigt... Har tyvärr inga alvedon eller liknande hemma... Blä, hatar detta, det gör oooont och är plågsamt.
  • Bevabus

oj just ja :S det hade jag helt glömt bort...

mona83 skrev 2009-12-10 19:26:44 följande:
    Hmm nobel, skrev inte vi under att vi tyckte att Mj borde få nobels pris?
  • Bevabus

jag hörde bara om Obama..

mona83 skrev 2009-12-10 19:31:27 följande:
    Jag kom på det härom dagen när jag läste om Nobel i tidningen. Men sen glömde jag bort det igen...Nu kollade vi på lilla aktuellt och då tog dom upp det och då kom jag på det....Hur många är det som får Nobelpriset? Stod ett par namn, men ingen Mj
  • Bevabus

För att jag VET att du vill ragga på honom

Brooke skrev 2009-12-10 19:32:18 följande:
    haha nej varför tror du dÄ??
  • Bevabus

Du vill ändå ragga tror jag why not? han var ju nästan i din ålder! Ingen läskig 50-åring!

Brooke skrev 2009-12-10 19:48:34 följande:
    Jag vet ju inte ens hur han ser ut.. Så han kanske inte alls är min typ av kille..
  • Bevabus

jag brukar kolla varje år för jag älskar att se klänningarna och brukar drömma mig bort att carl-philip är min dejt, men roligare än så blir det liksom aldrig haha synd att jag inte kunde kolla i år...förhoppningsvis har jag en tv nästa år...

mona83 skrev 2009-12-10 20:14:06 följande:
    Jösses vad det måste vara tråkigt på en nobelmiddag :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael