mona83 skrev 2009-12-14 21:01:25 följande:
På tal om jul, min första jul hos banens farmor och farfar. Tror jag var höggrad med Tobias. Vi alla gick in till grannen lämnade adventsstaken brinnande på matsals bordet. Ingen tänkte mer på den. Så säger barnens yngsta farbror efter ett tag, det brinner.... Ingen reagerar. Han säger igen, det brinner... Barnens farfar nej det brinner inte....Så säger han igen det brinner.... Barnens farfar kollar och rusar iväg. Man såg lågorna i glaset på deras dörr till matsalen.Han tog och slängde ut adventsstaken i snön.... Att det ska ta sån tid innan det kopplar ibland Lika när jag vaknade av ett pang mitt i natten när jag bodde hemma ännu. Jävla katter och ha ner blommorna, jag orkar fan inte byr mig. Blomman får ligga tills i morron, så jag la mig ner igen. Så hör jag hur det skvalar i rummet....Ne så där låter ingen blomma som ramlat i golvet...Tänder lampan och sätter mig upp. Akvariet stod som en fontän....Man var uppe ur sängen på nolltid då... Jag vart lite så här att jag trodde att det skulle räcka med att hålla igen glaset först Sen springer jag och väcker mamma och pappa som bara säger att jag drömmer och ska gå och lägga mig igen...Men när dom fattade att jag menade allvar så vart det fart på dom :_D
haha. Ja det är ju helt otroligt att man inte förstår på en gång..