Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

guild skrev 2009-12-03 00:54:34 följande:
    haha...nu är jag här igen...har ni sett detta då?? MJ's Final Gifts to Kids -- Disney, Dali & Ice Cream och längre ner finns en video; Stevie Wonder Breaks Down During MJ Tribute www.tmz.com/page/2/
    Detta har jag missat
    Men.. Hittar tyvärr inget på sidan..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-03 07:31:54 följande:
    Jag kopierade från Twitter om det där när this is it skulle släppas, var väl 2 dagar sen eller nått sånt....
    Ha! Visste väl att nån länkat
    Tänk om jag oxo länkat.. O alla ba.. Men oooooh! Fan va efter du är Boo  
  • KikiBoo

Puma är SJUK nu     Kom igen då sjuka fan. Ge dig på mig oxo. {#lang_emotions_yell}
    En dagisfröken ringde imorse. Kollade läget med oss. Hon undra om vi tagit svinsprutan. Man kan ju bli sjuk utav den.. Men nej det har vi inte gjort..  Om vi nu haft nå form av svinis så klarar vi av det just FINE

Tänkte ta mig ut i kylan. Köpa lite mer alvedon..
    Fixa en soppa. Äta massa glass..

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-03 13:50:03 följande:
    Du får se det positiva i det hela, dem är ju sjuka före jul..
    Absolut!
    Väntar bara på att jag ska bli sjuk...
    Men sist familjen låg sjuk så klarade jag mig..
    Gravida har dåligt immunförsvar my ass
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-03 13:27:15 följande:
    jadå det här fixar ni utan nån spruta typ 70 % av mina vänner som tagit den sprutan har mått skit i flera dagar efter...så då känns det liksom inte riktigt värt att ta det där vaccinet haha....det är typ "välj mellan pest och kolera"...
    Jag tror jag tar... cola haha!!
    Usch vad töntig jag är...
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-03 15:12:51 följande:
    ...gick tydligen inte att länka till exakt rätt sida...men om du går längst ner på sidan som kommer upp när du klickar på länken och tar EN gång på "older post" bakåt...då kommer först en grej med tiger, sedan med britney...sedan den med tavlorna MJ gav sina barn...i mitten på sidan fonns videon med stevie wonder...! det ska stå tmz.com7page 3 i adressfältet...
    Ok! Jag ska  titta
    Tar lite tid... Seeeeeegt! Gah!
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-12-03 15:12:51 följande:
    ...gick tydligen inte att länka till exakt rätt sida...men om du går längst ner på sidan som kommer upp när du klickar på länken och tar EN gång på "older post" bakåt...då kommer först en grej med tiger, sedan med britney...sedan den med tavlorna MJ gav sina barn...i mitten på sidan fonns videon med stevie wonder...! det ska stå tmz.com7page 3 i adressfältet...
    Found it!
    Klickade på Michael Jackson så kom jag dit
    Såg även att barnen firat Thanksgiving med farfar Joe... Tyckte mig se Omar oxo.. Hmm..
  • KikiBoo

Nähä jaha... Whaaaa! Hmm...
    Boooring!

Hörrö Bevan.. Ska vi dejta i vår?

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-03 16:12:52 följande:
    Vad glad jag blev när vi kom hem! På hallmattan låg Unmasked och väntade på mig så snällt. Ska bli riktigt spännande att läsa den efter allt man hört om den. Den ska vara väldigt bra... Och Bevvan! Frakt 0 kronor står det på min faktura. Så delleveransen gjorde inget.
    Du får berätta hur den var sen?
    Hur långt har du kommit i Moonwalk då?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael