-
Gonatt.. Jag ska snart oxå sova.. Är trött som tusan.. Ska snart stänga ner.. och lägga mej i sängen och gosa ner mig =)BooBoo skrev 2009-12-15 21:35:21 följande:Huvudvärk from hell.. Nu tackar jag för mig -
Nej ladies, nu går jag och sover.. Är sååå trött så behöver sova..
Ska försöka att åka med 9:10 bussen i morgon för att sitta vid datorn innan jag ska köra 11.35.. Ohh är lite nervös eftersom jag aldrig kört när det har varit snö på backen :O Jisses.. Jaja det går säkert bra.
Gonatt. Kommer nog in en stund i morgon innan jag åker =)Gonatt på er
-
det låter ju som att det är Historymona83 skrev 2009-12-15 22:08:12 följande:Jo precis den jag menar -
Coolt att han vann.. Jag ska titta på Dä när jag kommer hem spelade in det. Men hade ju lika gärna kunnat tittat på det eftersom jag somnade ju inte förens runt efter tolv någongång :Smona83 skrev 2009-12-15 22:54:57 följande:Åh ja... Dave vann . Verkligen så rätt vinnare.
Gick och la mig vid tio men somnade inte förrens efter tolv. Och så vaknade jag massor inatt igen, förstår inte. -
Vi har oxå kallt och MASSOR med snö :O Har frysit hela natten :OBooBoo skrev 2009-12-16 08:03:28 följande:KALLT!!!-5 ute.. +15 inne.. GAH!!! MASSVIS med snö ute...Bm 10.30 ....
Ska åka till skolan för jag ska köra idag. Jippi, not. hade gärna varit hemma idag.. Men men får stanna hemma i morgon och sova lite. -
Inte jag heller, hade flyttat fortare än kvickt. haha..Ogabinne skrev 2009-12-16 09:13:40 följande:+2 grader. Regnet öser ner med några få blandade snöflingor. Enligt smhi blir det iaf 1 minusgrad och snö i kväll, vi får väl se. Problemet är att vi ligger runt nollan hela vintern. Ett par minus till ett par plus. Så även om det kommer lite snö så är det blötsnö och den smälter fort. Fast jag ska väl inte klaga. hade kunnat bo i Kiruna. 24-26 minusgrader idag. 30!!!!!!!! minusgrader frammåt natten. Jag förstår inte att folk verkligen BOR där!
Vi hade någon plusgrad i går kväll då tänkte jag att snön kommer gå bort men den ligger kvar och det är runt 3 minus om jag inte såg fel. -
OMG i morgon får jag 4200 av akassan :S
Jag ska väl för fan få från Försäkringskassan? :S
Hmm måste skriva ett mejl till min handledare :S
-
In our darkest hour
In my deepest despair
Will you still care?
Will you be there?
In my trials and my tribulations
Through our doubts and frustrations
In my violence
In my turbulence
Through my fear and my confessions
In my anguish and my pains
Through my joy and my sorrow
In the promise of another tomorrow
I'll never let you part
For you're always in my heart.
-
Nej nu ska jag sticka till bussen.. Se hur lång tid det tar att komma dit nu när det är så mkt snö över allt :O Men vi ses senare =) kommer nog hem med 13:05 eller 13:30 bussen =) See yaa
ha det så kul ute i snön ni som har =)
-
Så kan det gå.. Om jag hade missat min lektion idag då hade jag ju fått kosta på mig 420 kr. Fast den har jag redan betalat iofs.Bevabus skrev 2009-12-16 10:59:01 följande:Fan, jag skulle till tandregleringen 8:30 och hade satt klockan på ringning. Tror ni inte jag sover så djupt att jag inte hör den och vaknar klockan 10 istället??Aja, blev bara en avgift på 100 kr så det är lugnt. Men ändå.Ska till körskolan efter lunch och sitta där hela eftermiddagen...Ohh vad härligt =) Skönt att höra hörru.. =)BooBoo skrev 2009-12-16 11:36:04 följande:Kotten lever Gjorde UL hos bm.. Nu kan jag slappna av Slänger i mig het lunch. Bränner tungan. Puma ligger ute i snödrivan o sover.. Ska snart hämta hem Ville.. Sen handla..Ska det vara lucia idag? Trevligt =)BooBoo skrev 2009-12-16 15:15:06 följande:Huvudvärk huvudvärk super super kul.. lalalalaaaaaaaa.. Två reliv.. sen hoppas på att de försvinner.. Måste vara på hugget till luciatåget.. Måste ladda kameran med nya batterin o.. När kommer Bill tillbaka?
Jag måste oxå ladda mina batterier till min kamera om jag ska göra mer videoblogg. Och så måste jag ladda min mobil oxå.. haha.. Mkt laddning här.