• Brooke

Nej ladies, nu går jag och sover.. Är sååå trött så behöver sova..
    Ska försöka att åka med 9:10 bussen i morgon för att sitta vid datorn innan jag ska köra 11.35.. Ohh är lite nervös eftersom jag aldrig kört när det har varit snö på backen :O Jisses.. Jaja det går säkert bra.

Gonatt. Kommer nog in en stund i morgon innan jag åker =)Gonatt på er

• Brooke
    mona83 skrev 2009-12-15 22:54:57 följande:
    Åh ja... Dave vann . Verkligen så rätt vinnare.
    Coolt att han vann.. Jag ska titta på Dä när jag kommer hem spelade in det. Men hade ju lika gärna kunnat tittat på det eftersom jag somnade ju inte förens runt efter tolv någongång :S

Gick och la mig vid tio men somnade inte förrens efter tolv. Och så vaknade jag massor inatt igen, förstår inte.
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-16 09:13:40 följande:
    +2 grader. Regnet öser ner med några få blandade snöflingor. Enligt smhi blir det iaf 1 minusgrad och snö i kväll, vi får väl se. Problemet är att vi ligger runt nollan hela vintern. Ett par minus till ett par plus. Så även om det kommer lite snö så är det blötsnö och den smälter fort. Fast jag ska väl inte klaga. hade kunnat bo i Kiruna. 24-26 minusgrader idag. 30!!!!!!!! minusgrader frammåt natten. Jag förstår inte att folk verkligen BOR där!
    Inte jag heller, hade flyttat fortare än kvickt. haha..
    Vi hade någon plusgrad i går kväll då tänkte jag att snön kommer gå bort men den ligger kvar och det är runt 3 minus om jag inte såg fel.
  • Brooke

In our darkest hour
    In my deepest despair
    Will you still care?
    Will you be there?
    In my trials and my tribulations
    Through our doubts and frustrations
    In my violence
    In my turbulence
    Through my fear and my confessions
    In my anguish and my pains
    Through my joy and my sorrow
    In the promise of another tomorrow
    I'll never let you part
    For you're always in my heart.

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-16 10:59:01 följande:
    Fan, jag skulle till tandregleringen 8:30 och hade satt klockan på ringning. Tror ni inte jag sover så djupt att jag inte hör den och vaknar klockan 10 istället??Aja, blev bara en avgift på 100 kr så det är lugnt. Men ändå.Ska till körskolan efter lunch och sitta där hela eftermiddagen...
    Så kan det gå.. Om jag hade missat min lektion idag då hade jag ju fått kosta på mig 420 kr. Fast den har jag redan betalat iofs.
    BooBoo skrev 2009-12-16 11:36:04 följande:
    Kotten lever Gjorde UL hos bm.. Nu kan jag slappna av Slänger i mig het lunch. Bränner tungan. Puma ligger ute i snödrivan o sover.. Ska snart hämta hem Ville.. Sen handla..
    Ohh vad härligt =) Skönt att höra hörru.. =)
    BooBoo skrev 2009-12-16 15:15:06 följande:
    Huvudvärk huvudvärk super super kul.. lalalalaaaaaaaa.. Två reliv.. sen hoppas på att de försvinner.. Måste vara på hugget till luciatåget.. Måste ladda kameran med nya batterin o.. När kommer Bill tillbaka?
    Ska det vara lucia idag? Trevligt =)
    Jag måste oxå ladda mina batterier till min kamera om jag ska göra mer videoblogg. Och så måste jag ladda min mobil oxå.. haha.. Mkt laddning här.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael