Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Men tips på nå sida på nätet med shyssta prylar.. U know.. Homies

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-03 18:50:55 följande:
    14. Och ett halvt måste jag väl säga. Fattar inte det där. När jag var 14 önskade jag mig stallsaker. Inte pengar, kläder och elektronik. Tiderna har förändrats big time sen jag var fjortis.
    Min lillsyrra är lite äldre.. 24.. Fyller 25 snart..
    Vet inte alls vad jag önskade mig som 14 åring..
    Men dagens fjortisar.. My my
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-03 18:54:47 följande:
    Jahaaa, jag fick för mig hon var i tonåren.
    Nooo! Men hon beter sig som det ibland
  • KikiBoo

Tänker hoppa i säng med MJ nu.. Alltså... Inte på de viset..  öhm... LÄSA!!
    Min mage e bubblig.. iks!!

• KikiBoo

Nu har jag läst o läst o läst... Sen hamna jag i koma.. Glömde bort vad jag läst.. Så.. det fick bli en glass och vörtpaus här på FL
    Måste läsa ikapp nu..

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-03 20:03:08 följande:
    Nej, efter att ha läst så mycket om vad den innehåller, vilka biverkningar den KAN ge, ovetskapen om hur den påverkas oss och våra barn i längden, hur personer som arbetar på fabrikerna där vaccinet framställs och flera läkare väljer att inte vaccinera sig själva och sina barn pga riskerna. Nej, då känns det inte speciellt säkert. Det är inte större chans att dö av svinis än det är av vanliga sässongsinfluensan, ändå är folk hysteriska och tror att dom ska dö. Varför? Jo för att allt blåses upp så att folk ska ta vaccinet så att SAMMHÄLLET inte ska förlora pengar när många blir sjuka och måste stanna hemma. Det är större risk att få svinis då det smittar lättare, men absolut inte större risk att dö. Har aldrig sett på maken till hysteri för vanliga influensan, har man aldrig vaccinerat sig för sässingsinfluensan, varför börja nu? Nä, jag hoppas hellre vi får skiten och blir immuna på det naturliga sättet isf. Fast helst hoppas jag vi slipper den över huvud taget.
    Right on!
    Det där vacc har jag vart skeptisk mot sen dag ett.
    Fått höra de ena och det andra.. Att man är ego som INTE tar vaccinet.. Och dum i huvudet.. Jidderjadder!
    I Tyskland får inte barn o gravida inte ta vacc. 
    Äh fy fan!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-03 20:17:00 följande:
    Är den eng Moonwalk bra? Mkt Mj magi i den?
    I like it
    Svårt att föreställa mig den på sv..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-03 20:19:59 följande:
    Precis. Det är det som klämmer lite. OM någon av barnen skulle få svinis och bli RIKTIGT SJUKA av det, skulle jag må skit eftersom folket runtikring skulle säga "jag sa ju att du skulle vaccinera". Men om jag vaccinerar och det visar sig om 20 år att mina barn inte själva kan få barn? Hur skulle jag må då? Nej... minst 300 000 svenskar har redan haft svinis utan att dö eller bli ruskigt sjuka, och vi blir väldigt sällan sjuka så jag förlitar mig helt enkelt på att vi har så pass bra immunförsvar att vi klarar oss undan utan eller lindrigt och sedan får jag bara hoppas.
    Samma här. Vi har mkt bra immunförsvar. Kroppen får ta hand om det där..
    Nu har vi ju fått en liten flensa här hemma.. Kanske ett svin. Jag vetefan!
    Men jag är då inte ett dugg orolig...
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-03 20:23:54 följande:
    Jag tror faktkist ALDRIG att vi har haft den vanliga influensan, vinterkräksjukan har vi aldrig ens fått och Fågelsjukan såg vi aldrig till fast den skulle ju slå till...
    Jag minns den där fågelflensan.. Vi hade höns då. Och jag väntade Ville... Kan inte minnsas nån hyseri då.. Men vi gjorde oss av med hönsen ändå. Sålde dom..
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-12-03 20:31:51 följande:
    Ja det där läste jag med, skrev om det för nåra sidor sedan. Men kunde ju liksom inte skriva för mkt för Brooke ville ju inte det
    Äh!
    MJ memoar ju.. (stava jag rätt där) Inget man avslöjar direkt.. Tycker jag.. Eller.. Altså.. VAD är det man avslöjar.. igentligen...
    Det är mkt man känner igen från boken som man sett i An american dream..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael