Ogabinne skrev 2009-12-03 20:03:08 följande:
Nej, efter att ha läst så mycket om vad den innehåller, vilka biverkningar den KAN ge, ovetskapen om hur den påverkas oss och våra barn i längden, hur personer som arbetar på fabrikerna där vaccinet framställs och flera läkare väljer att inte vaccinera sig själva och sina barn pga riskerna. Nej, då känns det inte speciellt säkert. Det är inte större chans att dö av svinis än det är av vanliga sässongsinfluensan, ändå är folk hysteriska och tror att dom ska dö. Varför? Jo för att allt blåses upp så att folk ska ta vaccinet så att SAMMHÄLLET inte ska förlora pengar när många blir sjuka och måste stanna hemma. Det är större risk att få svinis då det smittar lättare, men absolut inte större risk att dö. Har aldrig sett på maken till hysteri för vanliga influensan, har man aldrig vaccinerat sig för sässingsinfluensan, varför börja nu? Nä, jag hoppas hellre vi får skiten och blir immuna på det naturliga sättet isf. Fast helst hoppas jag vi slipper den över huvud taget.
Right on!
Det där vacc har jag vart skeptisk mot sen dag ett.
Fått höra de ena och det andra.. Att man är ego som INTE tar vaccinet.. Och dum i huvudet.. Jidderjadder!
I Tyskland får inte barn o gravida inte ta vacc.
Äh fy fan!