• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-16 17:13:40 följande:
    Woho jag har fått klartecken från självaste konstapeln, så nu är det bara att tuta och köra!
    Ogabinne skrev 2009-12-16 17:15:53 följande:
    Vi har varit i stan o käkat donken. O köpt nytt garn. Hittade ett jättehärligt och mjukt flerfärgat garn i olika rosa nyanser. Kommer bli goa strumpor av det. Garnet jag använde innan tog slut efter 1 och en halv strumpa, o fanns inte kvar, så antingen blir det o slänga, eller sticka klart sista strumpan i annan färg. KAN ju bli småkul.
    Vad är det du ska göra?? Nu får du ju allt berätta vad det är frågan om..

haha schyst färger, kan se mig det framför mig =)
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-16 17:19:58 följande:
    På bussen hem nyss sa storebror till mig: Mamma, när vi kommer hem, kan du sätta på "takita" då?Va? Vad menar du? Takiiiiiiita, kan du sätta på takita??AAAAAH!! TAKIDA??Ja, och sen Michael Jackson.Min unge har den bästa musiksmaken. Precis som sin mor.
    haha han brås på dig..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-16 17:45:40 följande:
    Man får inte skriva vad som helst i en blogg. Ville ta reda på hur jag ska förhålla mig för att inteöverträda någon gräns.
    okej.. :O
    Bevabus skrev 2009-12-16 18:01:59 följande:
    Nyduschad...såå skönt < 3Allt gick så jädra bra på körskolan idag. Men teorin får gå som den går ändå. Bara att fortsätta plugga senare idag och sen igen och igen och igen....
    Det gick bra för mig oxå på skolan =) Dock satt jag inte vid datorn för det hade jag ingen lugn i kroppen för. Men satt och läste i boken och strök över =) Hade ju körlektion idag Första gången i snön.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-16 18:35:10 följande:
    hur gick lektionen då?
    Det gick jättebra, blev godkänd påengång =) Hon tyckte jag anpassade farten och var duktig =) Är jättenöjd, när jag sa det till pappa när jag ringde så sa han ja Du är ju bra på att köra eller nått sa han. minns inte vad han sa.. =)
    ÄR såå glad
    BooBoo skrev 2009-12-16 19:24:19 följande:
    Hemma från dagis. Ville var så duktig. Puma oxo.. Ska d alltid upp o sjunga.. Hon gick upp tll VIlle på scen. Ville föröskte lite diskret få bort henne, haha! Hon ville Hämta Ville som hon sa Gröt o smörgås bjöds de på scen.100 pers. Rekord sa fröken. Anledning till lucia idag är nog för att det är tre stora avdl som lussar för sina nära o kära. Så en avld tog Mån , en tis o så Villes idag
    Ohh vad roligt. Haha skulle vilja se det där med att Puma ville hänta ville :P haha..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-16 19:45:33 följande:
    Godkänd? Menade du att det var en liten uppkörning då eller? Du sa ju att det var en vanlig lektion
    Vi har inga såna lektioner. Eller vi kallar det inte så iaf.. Ska köra samma dag som jag ska köra upp 45 min innan jag ska köra upp. Men dem går igenom punktar från ett kort om man inte klarar dem punkterna blir man inte godkänd på dem punkterna det är olika kategorier och denna kategori handalde om halka eftersom det är halt och snö. och den kategorin klarade jag =) så jag behöver kanske inte köra någon mer gång innan uppkörningen =)
    BooBoo skrev 2009-12-16 19:55:29 följande:
    Jag har det på film då hon gick fram till Ville
    Oh lägg upp det på facebook =)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-16 20:13:13 följande:
    Not for one bit Samuel ÄÄÄÄR heet!!! Het som typ.....öh...pannkaka, eller nåt sånt där annat gott. Och sommar tänker jag på, bara för att han var med i skärgårdsdoktorn
    YEAH jag håller verkligen med dig =)
    Bevabus skrev 2009-12-16 20:14:33 följande:
    Aa men det är vad vi kallar "lilla uppkörningen". De har flera saker att välja mellan som de ska kolla en på.Vi har också 45 minuters körning med läraren innan uppkörningen. Skönt att få bli av med nerverna lite...Sitter din lärare med när du har själva uppkörningen eller väntar han på vägverket?
    Sist jag körde upp så var dem två lärare eller vi var två elever som skulle köra upp samtidigt och dem sitter inte med om man inte vill det. Jag hade sån tur att jag inte blev stressad eller mer nervös för att köra upp utan han gjorde mig jättelugn och vi pratade som om vi hade känt varandra hela mitt liv :O haha..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael