Jag har sett The perfekt man tidigare, men jag har oxå sett House of wax förut oxå....House of wax är en skräckis... Nåra ungdomar bestmmer sig för att kampa och sen försvinner en efter en, ellerja dom skulle väl bara övernatta i nån skogsglänta. Sen så försvinner dom en efter en, bara 2 kvar som upptäcker att deras kompisar blivity till waxdockor levande...
Då är det väl som "I know what you did last summer"
Äsch det blir House of wax. Skulle haft nått att äta till, man blir liksom mindre rädd då
Ohh my god, Chad Michael Murray från One Tree Hill är med :O I house of wax.. Men vet inte om jag vill titta på denna. Den verkar inte så rolig och titta på när man ska sova sen :O
Och det är? Minns att jag tyckte den var scary när jag såg den förra gången, första gången jag såg den då. Men nu kasnke den inte blir det eftersom jag sett den en ggr....
Just fan, dom övernattade ju inte frivilligt, deras bil pajade. Så gick dom till den där staden, hela stan gjord av wax och 2 spykopater som jagar dom för att göra dockor av dom
Okej.. Tkr inte om att titta på film som går på tv det är ju såå segt att dem ska ha reklam =( Så jag hyr/köper hellre filmer och tittar på..Sällan iofs jag hyr.