• Brooke

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-16 21:56:44 följande:
    Jaha han. Han är ju med i många serier. sett honom i Gilmore girls oxå...
    Han är med i En askuns saga som Hilary Duff är med i oxå.. =)

han är med i ganska mkt..
    Bevabus skrev 2009-12-16 22:56:25 följande:
    Jag kan inte sluta kolla på snyggingen blir ett avsnitt till....eller typ ett halvt...sen måste jag sova. Godnatt
    Gonatt
    Ska stänga ner här och göra mig i ordning för sängen sen ska jag sova efter BB.. gonatt
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-17 09:33:57 följande:
    Nu är jag hemma... kom inte hem till lugn o ro o slapp som jag hade önskat. 1 närvaroprov, 1 praktiskt prov, 1 teoretiskt prov och 1 insändningsuppgift... fixar jag väl på 2 dagar?? Bah! 2 dagars helvetesplugg med andra ord.Ingen anledning o dra ut på det med, bara o sätta igång.
    Jisses :O

Går lillebror oxå på dagis? eller är det bara Storebror som gör?
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-17 10:47:42 följande:
    Japp, de går på dagis båda två. Kört fast på min insändningsuppgift så jag insåg att det nog är bättre att ta en paus o fortsätta med nya tag om en stund än att slänga datorn i golvet.
    okej, går dem på samma dagis eller?

haha ja då är det bäst att ta en paus. Har varit nära och slängt ner datorn på golvet. USch va arg man blir ibland.
    Ska plugga sen jag oxå..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-17 10:57:40 följande:
    Ja, samma dagis och sedan de började igen efter sommarlovet också samma avdelning. Eller hur, o ju mer man sitter där och retar upp sig själv över att man kört fast, ju hårdare kör man fast. Sen går man iväg en stund och tänker på annat och kommer tillbaka för att prova igen, o bara plötsligt från det blå så lossnar det oftast. Ska köra på nu. 50 minuter kvar tills min tvpaus och sjunde himlen börjar.
    Okej vad roligt för dem =)

haha jaa vekrligen.. Jaa jag såg inte gårdagens menhar det inspelat så sen ska jag kolla =) Ska plugga lite körkort sen efter Sjunde himlen =)
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael