All we want for Christmas is Michael
mona83 skrev 2009-12-19 22:54:37 följande:
ja det är lite synd faktkist. Minns i slutet innan det vart lvu och man försökte pusha brorsan när dte vart lite galet med sonen, då bara fräste han av en istället för att ta till sig hjälpen han fick. Hände tom att han bara lämnade över sonen till nån, flippade ur och bara stod och skrek och vart skickad upp på sitt rum tills han lugnat ner sig igen... Han tänker inte riktigt som oss, men det har med hans handikapp att göra...Tobias bryter alltid ihop när det blir så, han klarar inte av när två människor höjer rösten eller att en står och skriker. Är så ganska ofta hemma hos mamma mellan varven pga min störda lilla syster, men det är en annan historia. Men jag funderar väldigt ofta då över varför jag går dit när jag vet att hon kommer stå och skrika på mamma för att hon inte får som hon vill. Lider så med Tobias när han är så lessen att han skakar för att dom skriker på varandra. Händer vid enstaka tillgfällen att Leah oxå blir rädd då, men hon klarar av det mkt bättre....Förut så räckte det med att man skrattade högt eller busade så bröt Tobias ihop. Men nu klarar han av den biten iaf...Nej nu ska jag stänga ner och kolla på sista delen av Ruch Hour 3.. =)
Så gonatt