Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Åh, nu ska det bli vamare hos oss. How naaaajs! Nästa vecka blir det mellan -1 och +1 grader och sol. Väck med snön, fram med snödropparna!

• Ogabinne

Garderobsrensning på gång. Gud vad skit man samlar på sig. Jag håller på o rensar överallt just nu. Alla skåp är klara förutom garderoberna. Mitt nyårslöfte blev iaf Organisera-mera. Var sak på sin plats. (Yeah right. )

• Ogabinne

Man måste ju bara älska 2 åringar i sång.
    Lillebror sitter här vid köksbordet och pusslar och sjunger.

"Vi komme vi komme peppakakegiiiiiis. Alla soba alla ljuuseeeeeen peppakakegiiiiiis tipp tapp tipp tapp tiiiiiipp taaaaaaaapp"

• Ogabinne

Söndag. Sista dagen på jullovet. Solen skiner. Jag skrubbar toaletter. HELL YEAH!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 14:04:11 följande:
    Det här vadet med mig själv går helt åt helvete Och nu blire Törnrosa!!!
    Vilket vad?
  • Ogabinne

Lillebror har kört fast i pusslet. Jag hör honom. "Hela faaaaan daaaaa!!"

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 14:14:37 följande:
    Att jag ska bli nyttigare, har inte tränat nånting sen dess och ända sen jag hade en dålig dag så har jag tröstätit så typiskt mig...EN sak har förbättrats något otroligt dock! Eller två saker faktiskt!Jag ser till att äta någon form av ordentlig maträtt varje dag och jag har börjat äta frukt, vilket jag aldrig gjorde förut. Eller jag slarvade något otroligt iaf.När jag dansar så vill jag även motivera mig till att styrketräna oftare, men det har inte hänt än. Jag längtar tills dansterminen börjar för då ska jag gå två kurser istället för en, så då får jag ju automatiskt mera träning
    Ah, jag är precis likadan. Satte upp ett schema förra helgen som skulle börjats i måndags. Jag har fortfarande inte gjort något på det, o jag har ätit godis alla dagar utom i måndag denna veckan. I morgon är det nya tag har jag bestämt. Får se hur det går.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 14:32:38 följande:
    vad har det med körkortet att göra?
    Det är ju nu du ska passa på innan du får körkort och blir lat!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-01-10 14:33:45 följande:
    Jag var sååå duktig i TVÅ dagar grejen är den att, jag vill inte bli sådär nyttig att jag bara äter böner och ris till lunch och tränar två timmar per dag. Jag tycker det är helt okej att äta onyttigheter. Men det får inte bli för mycket Och jag kan ibland bara äta godis hela dagarna och inte en enda vettig maträtt  Inte bra!Så ikväll blir det hemmagjord pizza
    Jag tycker likadant. Det är okej att svulla godis en onsdagkväll, det är okej att äta pizza, så länge man rör sig och äter någorlunda vettigt i övrigt. Men jag är lite skadad när det gäller träning, jag har ingen balans. Antingen är det allt. Eller inget. I våras började jag träna igen, o när jag tränar vill jag inte äta. Jag levde på vatten och knäckebröd och tränade flera timmar om dagen. Jag måste hitta balansen!
  • Ogabinne

Åh vad jag städar. Jag ÄR ju så duktig!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael