Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag vill också gå uuuut ska knäppa lite fina bilder innan jag drar till skolan
    see ya!!

BooBoo skrev 2009-12-16 13:28:50 följande:
    Ville vägrar gå in. Han älskar verkligen snön. Iggy oxo.. Och katterna.. Bara jag som sitter inne o huttrar... Puma vill hålla mor sin sällskap..
  • Bevabus

jag prövade att slicka is i frysen när jag var liten och fastnade med tungan, så nej det gör jag inte om hahahaha

BooBoo skrev 2009-12-16 13:33:18 följande:
    Kan du inte ta ett kort på dig när du slickar på en lyktstolpe
  • Bevabus

hur gick lektionen då?

Brooke skrev 2009-12-16 18:19:56 följande:
    okej.. :O

Det gick bra för mig oxå på skolan =) Dock satt jag inte vid datorn för det hade jag ingen lugn i kroppen för. Men satt och läste i boken och strök över =) Hade ju körlektion idag Första gången i snön.
  • Bevabus

va skoj

BooBoo skrev 2009-12-16 19:24:19 följande:
    Hemma från dagis. Ville var så duktig. Puma oxo.. Ska d alltid upp o sjunga.. Hon gick upp tll VIlle på scen. Ville föröskte lite diskret få bort henne, haha! Hon ville Hämta Ville som hon sa Gröt o smörgås bjöds de på scen.100 pers. Rekord sa fröken. Anledning till lucia idag är nog för att det är tre stora avdl som lussar för sina nära o kära. Så en avld tog Mån , en tis o så Villes idag
  • Bevabus

Godkänd? Menade du att det var en liten uppkörning då eller? Du sa ju att det var en vanlig lektion

Brooke skrev 2009-12-16 19:39:05 följande:
    Det gick jättebra, blev godkänd påengång =) Hon tyckte jag anpassade farten och var duktig =) Är jättenöjd, när jag sa det till pappa när jag ringde så sa han ja Du är ju bra på att köra eller nått sa han. minns inte vad han sa.. =) ÄR såå glad
  • Bevabus

Not for one bit
    Samuel ÄÄÄÄR heet!!! Het som typ.....öh...pannkaka, eller nåt sånt där annat gott. Och sommar tänker jag på, bara för att han var med i skärgårdsdoktorn

BooBoo skrev 2009-12-16 20:08:50 följande:
    Näääääh! Nu skämtar du
  • Bevabus

Aa men det är vad vi kallar "lilla uppkörningen". De har flera saker att välja mellan som de ska kolla en på.

Vi har också 45 minuters körning med läraren innan uppkörningen. Skönt att få bli av med nerverna lite...
    Sitter din lärare med när du har själva uppkörningen eller väntar han på vägverket?

Brooke skrev 2009-12-16 20:09:11 följande:
    Vi har inga såna lektioner. Eller vi kallar det inte så iaf.. Ska köra samma dag som jag ska köra upp 45 min innan jag ska köra upp. Men dem går igenom punktar från ett kort om man inte klarar dem punkterna blir man inte godkänd på dem punkterna det är olika kategorier och denna kategori handalde om halka eftersom det är halt och snö. och den kategorin klarade jag =) så jag behöver kanske inte köra någon mer gång innan uppkörningen =)

Oh lägg upp det på facebook =)
  • Bevabus

Skarsgårdar?? haha nej men Fröler

BooBoo skrev 2009-12-16 20:46:26 följande:
    Tycker du alla skarsgårdar är heta som pannkisar?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael