• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-30 18:07:10 följande:
    Samma här för hundra år sen Men han ser jääääävligt bekant ut...
     Hmm, nått är fel med den där rutan man skriver i....

Ja du har kanske sett honom på tv {#lang_emotions_wink}
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-30 18:07:51 följande:
    Det går uppåt. Nu 15 grader ist för 13 Vad har ni alla för nyårsplaner då?
    Typ inga, går över till mormor och käkar mat med dom sen blir vi där ett tag fram tills 8-9 på kvällen sen går jag hem och lägger trötta barn. Och jag sitter här eller kollar på tv. Precis som alla andra nyårs aftonar dom sista åren {#lang_emotions_wink}
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-30 19:50:05 följande:
    Måste ha sett han på nå pratshow eller kanske nån gala. Fan vad irriterande det är när man känner igen nån så väl så kan ma inte placera personen. GAH
    Ja det är skit irriterande.
    Du har inte sett Törnfåglarna då? Nån gång för länge länge sen?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-30 20:10:18 följande:
    -14 ute. Jag måste hämta in mer ved.  Men jag vill inte ut. Är nyduschad. Kan man ringa typ.. poolia? För.. Jag har ju ett problem nu
    Ja för tusan.... Ring direkt
  • mona83

Nu ska jag kolla på första avsnittet av Törnfåglar, har aldrig sett det. Alltid missat det. Så jag vet inte hur Meggie och Ralph träffades eller hur dom vart kära....

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:38:03 följande:
    Ingen aning du.. Jag måste nog se den. Då kankse de ringer en klocka.. Eller inte
    Ja det visar sig ju....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:38:03 följande:
    Ingen aning du.. Jag måste nog se den. Då kankse de ringer en klocka.. Eller inte
    Hittade Törnfåglarna på youtube om du vill se nån dag

">

Själv är jag så besatt att jag köpt den på dvd
  • mona83

Öhh jaha, och hur vet man vilken sida som är den första sidan på dvd skivan?
    Nån som varit med om att det varit en A och en B sida på en dvd skiva?

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:57:03 följande:
    Du? besatt? Det har jag då inte märkt
    Inte ett dugg va?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-30 21:58:51 följande:
    På Borta med vinden är det en A o B sida. Det visste jag inte förns filmen helt plötsligt tog slut mitt i Du får testa.. Om det inte står vill säga
    Jag har aldrig sett att man har det på dvd skivor förän nu...
    Jag förväntade mig ju att en sida skulle ha en sån där etikett eller vad det heter och inte två silverfärgade sidor som ser lika dana ut....

Borta med vinden ska jag köpa nån dag. Har Scarlett hemma, men borta med vinden är mkt bättre...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael