All we want for Christmas is Michael
Nej nu försvinner jag en stund igen, var tvungen att lägga lite öppna grejer med Mj i mina favoriter.
Filmen hackar så jäkligt....
Nej nu försvinner jag en stund igen, var tvungen att lägga lite öppna grejer med Mj i mina favoriter.
Filmen hackar så jäkligt....
Verkar inte som min dator riktigt gillade dvd skivan, bilden flöt inte på så bra....
Hoppas den är bättre på den vanliga dvdn sen när man fått skaffa en ny kontroll till den.

Efter att ha kollat på första avsnittet av Törnfåglarna och få se hur Meggie och Ralph träffades, så bara känner jag sån avis på dom. Jag vill oxå vara riktigt kär i nån
Men det är typ bara på tv man kan hitta sån kärlek
Kom fan och tänka på när min kusin vart jagad av en liten tupp, man skulle haft videokamera på mobilerna på den tiden
Vi hängde i ett privat stall på den tiden, skulle upp och hämta nykeln till stallet.
Så var det en liten tupp med 2-3 hönor som gick där löst. Kusinen skulle fram och klappa på dom.
Tuppen tyckte att det var en stor och ful tupp som kom fram och skulle göra sig till.
Så han börjar lite smått med att först krafsa i marken, kusinen härmar.
Sen börjar han blåsa upp sig, hon gör lika dant.
Sen börjar han spreta med vingarna för att göra sig stor, tror ni inte att hon gör lika dant då med.
Sen så fick hon springa med en arg tupp efter sig. Aldrig sett en männsika springa så fort i hela sitt liv.
Jag stod och as garvade, tårarna bara sprutade på mig. När stallägaren öppnade dörren och såg mig dubbelvikt av skratt undrade hon vad jag skrattade åt. Så jag berättade.
Hon skrattade så hennes mascara rann....
Så jävla roligt, typiskt sånt som hade platsat i americas funiest homevid....
Hade garanterat vunnit med et bidraget
När vi pratar om det idag så skrattar vi fortfaranade åt det