-
jaaaaaa!Ogabinne skrev 2009-12-22 16:44:30 följande:Vill du se?! -
I morse drömde jag om att jag missade bussen, skrek rakt ut "NEEEEJ fan jag missar bussen" haha.. Och naturligtvis vaknar jag och tittar på klockan och den är bara 6:00. *aaa, sova lite till*
Var på det där mötet jag pratade om igår, det tog 40 minuter sen fick vi gå, har fått en USB-minne som jag ska ha med det där.
Var till skolan oxå, satte mig vid datorn en stund men hade svårt att konsentrera mig eftersom dem hade teorilektion. Så kunde inte koncentera mig =(
Ska läsa lite i boken tills på måndag, ska nog plugga på juldagen =) Nu ska jag ha lite ledigt i två dar.. =)
Köpt godis har jag oxå gjort, =) ska nog ta lite ikväll, jag tkr jag förtjänar lite godis har varit godisfri i 74 dagar idag... Förtjänar jag inte godis då eller?
Har klätt granen och vi har städat, mamma tyckte vi kunde städa idag istället och sedan få lite lungt i morgon, då gäller det att åka och handla och sedan blir det lugn och ro =) *aaa Skönt* hehe..
-
Men vem tror du är som säger till dem att dem behöver gå ner i vikt? Joo deras Manger säkert, eller agent. Iofs samma sak. Men det är nog inte dem själva som gör det till en början utan dem får "hjälp!BooBoo skrev 2009-12-22 16:32:52 följande:Jaiks!!Tragiskt att kändisar måste svälta sig så -
aha. okej.. Vart ska ni flytta till dårå?Ogabinne skrev 2009-12-22 16:49:55 följande:Han kan en hel del engelska, jag har lärt honom sen han var ganska liten. Vi flyttar från Sverige inom 5-10 år, så han ska vara förberedd. -
Oh just det.. Jag hitta en skiva med Jermaine Jackson =) :O så jag köpte den kosta bara 99 kr :P Ska se sen vad det är för något *ler* Köpte även Westlifes nya skiva Where we are har jag för mig den heter och förstås Erik Grönvalls nya skiva =)
Oh idag 21:00 på kanal 5 är det Surving Christmas sen på tv3 är det "välkommen till familjen" klockan 21:30 så ska spela in Välkommen till familjen =) så ska titta på det i morgon =)
-
vart ligger det? Antar att det ligger i USA men vart?Ogabinne skrev 2009-12-22 16:57:07 följande:Sunny California!!! -
Kanske säsong 2?Ogabinne skrev 2009-12-22 17:06:12 följande:Svenska Hollywoodfruar ikväll efter Anka. Avsnitt 1. Börjar de om igen? -
aha.. ja jag är inte heller så duktig på geografi...Ogabinne skrev 2009-12-22 17:15:19 följande:Okej, JAG är en riktigt sopa på geografi men CA måste ju alla veta var det ligger! LA, Hollywood, säger det dig något?Sill, Potatis, julskinka, revbensspjäll, ägg, rödbetssallad, köttbullar, strömmingslåda, Jansson, det är dem jag kommer på nuBooBoo skrev 2009-12-22 17:27:51 följande:Okej. Hjälp mig nu. What the HELL har man på ett julbord? Ska åka o stohandla.. -
Gröten har man ju efter maten.. Det har isf viOgabinne skrev 2009-12-22 17:33:42 följande:Okej, nu äter jag inte ett skit på julbord men jag kan ju försöka lite. inlagd sill, sillsallad, gravad lax, lutfisk, julskinka, olika korvar, sylta, rödbetssallad, Janssons frestelse, köttbullar, risgrynsgröt, revbensspjäll, potatis, olika kålsorter och vörtbröd, julmust, julöl, snaps -
http://www.imdb.com/media/rm1299028736/nm0001573
Hon som spelar mamman i Ensam Hemma så här ser hon ut..