Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Nej, nu ska jag hoppa i säng o be en bön att jag vaknar när klockan ringer i morgon. Wish me luck! Nighty Night!

• Ogabinne

Herre gud. Jag gjorde det! Jag vaknade klockan 7 fast klockan var ställd på 7.30! Jag längtar tills i kväll. God morgon!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-11 05:59:49 följande:
    Har snart läst ut min moonwalk.. Måste läsa den igen.. Blir störd hela tin. Jag måste va ifred, i ett tyyyyyst rum..  Fr inte ens va ifred på tjotta. Då är det illa.. Need some eggs now..
    Min är också snart slut. Jag vill inte att den ska ta slut.
  • Ogabinne

Jag har tom ätit frukost. Vad är världen på väg?

Booooo: Good luck i plugget!

• Ogabinne

Så där. Barnen lämnade på dagis. Lite mat inhandlad o jag är hemma i värmen igen suktandes efter nya svindyra strumpor.

• Ogabinne

Jag köpte inget godis idag och till sjunde himlen och ellen ska jag träna! Nu jääävlar säger jag ska jag bli av med magen!

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-11 10:51:31 följande:
    Skulle ha på mig mina Jeans, men jag kom inte i dem :'( suck.. men men
    Du får situpsa med mig till sjunde himlen.
  • Ogabinne

Efter allt snack om vems han är kan jag säga att inatt var han min iaf. Och idag är jag på gott humör, fnittrar för mig själv och har världens leende på läpparna. Mer får ni inte veta.

• Ogabinne

I kneed you, and I couldn't live a day without you. Blääää! Ryck upp dig o gå o gör lite nytta. Okej. Tjoff!

• Ogabinne

Eller kan vi skippa extrabokstäver och skriva som det stavas, fast det kan ju bli tråkig.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael