Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Får bli så!

mona83 skrev 2009-12-17 20:01:30 följande:
    Hmm, samla i påsar då?
  • Bevabus

ooh jaså? ja det var fan coolt!
    Kan inte du berätta hela boken för mig här på FL så slipper jag köpa den, vi kan ha sagostund varje kväll hahaha skoja

BooBoo skrev 2009-12-17 20:17:34 följande:
    Sooooooover du?Läst ett till kapitel nu. Detta kap handla mkt om hans Thriller album. Och han tog upp hans näsoperationer. Och hakan. Han berätta oxo att killarna i videon Beat it ir the real deal. Det är riktiga gäng. Pretty cool
  • Bevabus

Börja samla då! Don't let the pruttisar get away :O

BooBoo skrev 2009-12-17 20:19:05 följande:
    hahahaha! Okeeeeej Jag fiser som bara den.. All day long.
  • Bevabus

Det tycker jag med, men karln vet knappt att jag existerar! Jag tänkte börja med att försöka få ett svar från honom på Twitter för han är bra på att svara till folk där, men han är så jädra upptagen nu mera :/

BooBoo skrev 2009-12-17 20:20:23 följande:
    Ni borde gifta er. FAKTIKST!
  • Bevabus

Ingen bryr sig om dig Kiki, bara att börja inse

Eller okej ra, nu ljög jag väl lite...jag tycker ju om dig! Och jag tror Vikke tycker om dig! Möjligtvis barnen också, men vi får vänta lite tills dem kan prata lite tydligare så man förstår allt dem säger. Kan så lätt bli missförstånd Bebisen älskar dig totalt för du bidrar med mat och varm säng varenda dag, jäkla lyx att ligga där och sega hela dagarna

BooBoo skrev 2009-12-17 20:28:14 följande:
    Haha! Jag har hotat med flytt Jag är uppväxt i lgh. Där det är varmt o skönt. Där man kan näcka bäst fan man vill.Ungarna är van med denna kyla. Dom bryr sig inte alls. Bara på mornarna då dom är nyvakna o lite frussna. Men jag... JAG då?
  • Bevabus

taaaack

BooBoo skrev 2009-12-17 20:36:03 följande:
    Jomen visst! Jag kan berätta lite MJ sagor för din innan du somnar
  • Bevabus

hahaha!!

BooBoo skrev 2009-12-17 20:37:08 följande:
    Ska jag prutta i en flaska eller? Hm...  Om jag samlar i ett halvår då.. VILKEN JÄVLA SMÄLL
  • Bevabus

Han är typ Englands mest populära man just nu, efter Rob Pattinson (vampyren haha). Så han är med i alal talkshows, intervjuer, uppträder, turnerar och har sig Han tittar in på twitter så ofta han kan och är så gullig varenda gång mot alla oss fans. Lite som MJ. Får oss att känna oss delaktiga i hans liv och som att vi verkligen, verkligen betyder något för honom. Och man tror honom skulle inte för en sekund misstänka att han bara hittade på det.

BooBoo skrev 2009-12-17 20:38:07 följande:
    Busy med album? Barn? Ny brud?   ... Hoppas att så inte är fallet
  • Bevabus

Haha aww stackare, jag kan ge dig kärlek så det räcker för tusen och jag lovar att jag inte ens kommer vara ute efter din livmoder!

BooBoo skrev 2009-12-17 20:44:03 följande:
    Oh! Men jag tror Vikke tycker om mig lite.. Han brukar säga varje dag hur fin jag är. Att han älskar mig. Han kankse ljuger. Han vill nog bara åt min livmoder.Barnen.. Jag VET att Puma tycker om mig. Jag får hundra pussar om dan. Ville brukar säga att jag är cool. Det borde väl betyda att han tycker om mig. Eller? Ja bebis har de bra. Har inget annat val än att älska mig...Usch! Förjävligt det är.. Att vara .. Jag! Baaaaaaaah!
  • Bevabus

Aa verkligen, det kommer man inte långt med

BooBoo skrev 2009-12-17 20:46:31 följande:
    Aha! Där ser man Jag har då noll koll på karln. Han kanske finns med i alla skvallerblaskor som man kan köpa. I don't know Men söt han är mot fansen. Fler borde vara de. Flesta är sånna självupptagna svin
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael