Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Grönsiska skrev 2010-01-11 15:35:09 följande:
    aha, ok...törs jag säga att jag inte bokat någon än. Kanske borde det...ifall de tar slut. Men om du bokat båda måste du köpa båda då?
    Det går nog säkert att avboka, fast jag tar gärna båda. Det KAN ju finnas något jag missar annars. De är ju inte speciellt dyra heller.
  • Ogabinne
    Grönsiska skrev 2010-01-11 15:36:26 följande:
    Nu ska jag släpa ut ungarna och mig i kylan och snön. Lite pulka ska det bli på väg till postlådan.
    Oh, brrrrr! Ha så skoj!
  • Ogabinne

Detta är extramaterialet som finns med på limited.

Disc 1
    - 2 making-of dokumentärer (27min, 13min)
    - 3 minidokumentärer: The Gloved One - Costumes, Memories of Michael samt Auditions: Searching for the World's Best Dancers (15min, 16min, 10min). 

Disc 2
    - 3 minidokumentärer: Meet The Dancers, Meet the Band, Meet the Vocalists (26 min, 12min, 12 min).
    - 8 minidokumentärer med mera.

• Ogabinne

Kan inte fatta att de tillverkar Absolute Music än. Är det så många som köper dom ff?

• Ogabinne

Detta är så jävla bra. Det är precis så här jag känner, och detta är min stora mardröm. Att bli fast i ekohjulet.

">

• Ogabinne

Nedrans. Dom har passerat 14 000. Var äääääääär ni när jag behöver er? Jag begär inte mycket. Det enda jag vill är att ni ger upp era liv o hjälper mig dra denna tråd genom målsnöret. ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT????

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-11 16:31:45 följande:
    Du kan träna till han.. på han.. under han.. välj o vraka
    Du är ju så jävla skööööööön!!!
  • Ogabinne

Herre gud, storebror är värre än sin mor. Precis ätit mat, han reser sig upp, går in o sätter sig i soffan o ropar "Mammaaaaaa, kan jag få lite kvällsmaaaaat???" 30 sekunder efter middagen. Going!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-01-11 16:42:15 följande:
    Måste bajsa!
    feel free
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael