-
Det går nog säkert att avboka, fast jag tar gärna båda. Det KAN ju finnas något jag missar annars. De är ju inte speciellt dyra heller.Grönsiska skrev 2010-01-11 15:35:09 följande:aha, ok...törs jag säga att jag inte bokat någon än. Kanske borde det...ifall de tar slut. Men om du bokat båda måste du köpa båda då? -
Oh, brrrrr! Ha så skoj!Grönsiska skrev 2010-01-11 15:36:26 följande:Nu ska jag släpa ut ungarna och mig i kylan och snön. Lite pulka ska det bli på väg till postlådan.
-
Detta är extramaterialet som finns med på limited.
Disc 1
- 2 making-of dokumentärer (27min, 13min)
- 3 minidokumentärer: The Gloved One - Costumes, Memories of Michael samt Auditions: Searching for the World's Best Dancers (15min, 16min, 10min).
Disc 2
- 3 minidokumentärer: Meet The Dancers, Meet the Band, Meet the Vocalists (26 min, 12min, 12 min).
- 8 minidokumentärer med mera. -
Kan inte fatta att de tillverkar Absolute Music än. Är det så många som köper dom ff?
-
Detta är så jävla bra. Det är precis så här jag känner, och detta är min stora mardröm. Att bli fast i ekohjulet.
"> -
Nedrans. Dom har passerat 14 000. Var äääääääär ni när jag behöver er? Jag begär inte mycket. Det enda jag vill är att ni ger upp era liv o hjälper mig dra denna tråd genom målsnöret. ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT????
-
Du är ju så jävla skööööööön!!!BooBoo skrev 2010-01-11 16:31:45 följande:Du kan träna till han.. på han.. under han.. välj o vraka
-
Herre gud, storebror är värre än sin mor. Precis ätit mat, han reser sig upp, går in o sätter sig i soffan o ropar "Mammaaaaaa, kan jag få lite kvällsmaaaaat???"
30 sekunder efter middagen. Going!
-
feel freeBooBoo skrev 2010-01-11 16:42:15 följande:Måste bajsa! -
Mona åker finlandsbåten va?