• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:20:52 följande:
    haha som gjort för honom då vad äre han jobbar som nu?
    Kriminalvårdare. Sexualbrottslingar.. Inget vackert jobb direkt...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Oj så pass! :O

BooBoo skrev 2009-11-23 13:22:40 följande:
    Kriminalvårdare. Sexualbrottslingar.. Inget vackert jobb direkt...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:23:31 följande:
    Oj så pass! :O
    Så sotare är nog mkt softare... Softare jobbtider oxo.. kanske.. Inga sena kvällar iaf.. Förhoppningsvis.. Äh! Jag vet inte
  • Bevabus

Jomen det låter ju rätt bra för honom nu känner ju jag inte honom, men utifrån det du berättat så tror jag han skulle passa som sotare!

BooBoo skrev 2009-11-23 13:27:03 följande:
    Så sotare är nog mkt softare... Softare jobbtider oxo.. kanske.. Inga sena kvällar iaf.. Förhoppningsvis.. Äh! Jag vet inte
  • Bevabus

okej...konstigt att de skrev av dig...det ska inte gå så lätt att bli det...nånstans måste det ju ha brustit i din kommunikation med dem eller så är det något du har gjort.
    Det finns ju massvis med jobb man kan få utan utbildning och körkort!

Brooke skrev 2009-11-23 13:29:27 följande:
    Ja jag letar och söker, men hittar inga jobb. jag har gjort det men nu har jag varit så inne i körkortsplugget att jag inte har gjort det..
  • KikiBoo