• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:20:52 följande:
    haha som gjort för honom då vad äre han jobbar som nu?
    Kriminalvårdare. Sexualbrottslingar.. Inget vackert jobb direkt...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Oj så pass! :O

BooBoo skrev 2009-11-23 13:22:40 följande:
    Kriminalvårdare. Sexualbrottslingar.. Inget vackert jobb direkt...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:23:31 följande:
    Oj så pass! :O
    Så sotare är nog mkt softare... Softare jobbtider oxo.. kanske.. Inga sena kvällar iaf.. Förhoppningsvis.. Äh! Jag vet inte
  • Bevabus

Jomen det låter ju rätt bra för honom nu känner ju jag inte honom, men utifrån det du berättat så tror jag han skulle passa som sotare!

BooBoo skrev 2009-11-23 13:27:03 följande:
    Så sotare är nog mkt softare... Softare jobbtider oxo.. kanske.. Inga sena kvällar iaf.. Förhoppningsvis.. Äh! Jag vet inte
  • Bevabus

okej...konstigt att de skrev av dig...det ska inte gå så lätt att bli det...nånstans måste det ju ha brustit i din kommunikation med dem eller så är det något du har gjort.
    Det finns ju massvis med jobb man kan få utan utbildning och körkort!

Brooke skrev 2009-11-23 13:29:27 följande:
    Ja jag letar och söker, men hittar inga jobb. jag har gjort det men nu har jag varit så inne i körkortsplugget att jag inte har gjort det..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:28:46 följande:
    Jomen det låter ju rätt bra för honom nu känner ju jag inte honom, men utifrån det du berättat så tror jag han skulle passa som sotare!
    Jo! Han är ju alltid ute o pular.. Klättra o har sig. Apman! Han får testa på o se om det är nåt för han.. han har testat en del i sitt liv..
    Slaktat får på island, plockat äpplen i holland, kört färdtjänst, skolbuss, brödbil, pluggade ett tag till körkoslärare, kört sopbil, kört festivalbuss, en gång körde han Digiloogänget, testat på taxikörning .....
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-23 13:29:27 följande:
    Ja jag letar och söker, men hittar inga jobb. jag har gjort det men nu har jag varit så inne i körkortsplugget att jag inte har gjort det..
    Vad söker du för jobb då? Söker du "allt" eller håller du dig bara till det du har utbildning för?
  • Bevabus

hahaha roligare meritförteckning har jag då aldrig sett det låter litegrann som att han har rest runt med en cirkus men va kul att ha såna erfarenheter

BooBoo skrev 2009-11-23 13:33:36 följande:
    Jo! Han är ju alltid ute o pular.. Klättra o har sig. Apman! Han får testa på o se om det är nåt för han.. han har testat en del i sitt liv.. Slaktat får på island, plockat äpplen i holland, kört färdtjänst, skolbuss, brödbil, pluggade ett tag till körkoslärare, kört sopbil, kört festivalbuss, en gång körde han Digiloogänget, testat på taxikörning .....
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:32:00 följande:
    okej...konstigt att de skrev av dig...det ska inte gå så lätt att bli det...nånstans måste det ju ha brustit i din kommunikation med dem eller så är det något du har gjort. Det finns ju massvis med jobb man kan få utan utbildning och körkort!
    Mjo, min handläggare menar på att jag missade att skriva till henne om en update angående hur det går med mitt jobbsökande..

Men nu har jag iaf sökt ett jobb som jag har länge drömt om att göra =)
    SF BIO :P jag skrev in mig i deras server och så får vi se om det går att få ett jobb men såklart ska jag fortsätta att söka jobb =)  kanske gå dit och fråga om dem vet om det finns något jobb :P hehe, jag skulle bli glad bara av att få städa biosalen efter filmens slut, det skulle jag ta och glädjas åt det..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael