• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-22 22:24:10 följande:
    Tänker du inte när du skriver?? haha oj det var ju inte så bra, du MÅSTE ju tänka för att få ut bokstäverna..din hjärna jobbar ju på det viset. Precis som min gör..
    Jag skriver men jag tänker inte på VAD jag skriver förrens jag ser vad jag har skrivit och då ser jag att jag skrivit helt tokigt. Och hinner inte omformulera mig innan någon skrivit något.. Punkt slut. Sluta med detta det sårar mig..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-22 22:23:06 följande:
    Aa precis, men hon var ju så mager den sista tiden så jag kan inte tänka mig att det är nåt annat :/ maken är tydligen involverad i droger också, så han har mycket troligen påverkat henne att ta det..
    enligt han hade hon inte något drogproblem eller ätstörningar.. :/ Men om du säger så där borde han ju ha det..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-22 22:28:42 följande:
    VAD sårar dig?Att vi vill kunna ha enkla debatter med dig utan att du blir helt vansinnig på oss?Eller att så fort vi säger något annorlunda än dig så ändrar du dig till våra åsikter?Stå för det du tycker och säger. Ingen kommer tycka illa om dig pga det!
    Många kändisar vill få bort sina gravida magar FORT, och tränar sjukt hårt och väldigt många timmar. Och hon gör det säkert oxå.. That's IT
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2009-12-22 22:43:06 följande:
    Men läser du inte dina inlägg INNAN du trycker på posta? Då kan du ju redigera sådant som kommit ut tokigt.
    Det kan man ju inte göra när man har skickat här ju.. Och nej oftast så trycker jag för fort.. Men jag tycker faktiskt många kända personer tränar alldeles för hårt. Men jag tror dem får mkt press från deras make, det är dem som sätter i högsta växeln ÅT dem.. Det skulle jag aldrig tillåta om jag vore dem..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-22 22:43:52 följande:
    Men det är det som är grejen, du kan inte sitta och argumentera och debattera som VÄNNER. Har du aldrig en debatt med en kompis i verkliga livet? Man behöver inte tycka lika i allt. Men man kan prata och diskutera och säga sin sida av historien. Det handlar om respekt. Men dig går det inte ens att påpeka minsta lilla grej utan att du bli vansinnig. Du har ju själv sagt att du ska ta det lugnt och inte brusa upp sådär.
    Nej jag diskuterar aldrig (nästan) med mina vänner är inte den personen som diskuterar om saker och ting.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-22 22:43:52 följande:
    Men det är det som är grejen, du kan inte sitta och argumentera och debattera som VÄNNER. Har du aldrig en debatt med en kompis i verkliga livet? Man behöver inte tycka lika i allt. Men man kan prata och diskutera och säga sin sida av historien. Det handlar om respekt. Men dig går det inte ens att påpeka minsta lilla grej utan att du bli vansinnig. Du har ju själv sagt att du ska ta det lugnt och inte brusa upp sådär.
    Men det känns oxå som att ni alla är emot mig, att ni är en grupp och jag är utanför. Så det känns oxå som att jag behöver försvara mig ännu mer för att ni är en grupp för ni nästan skäller på mig för att jag inte kan hålla mina åsikter, och det kan jag väl hålla med om. Men många tittar snett på mig när jag säger min åsikt och det känns som om ni oxå gör det. Så känner mej utanför.. =( Ingen ursäkt att brusa upp mig men jag ska försöka bättra mig får väl bli mitt nyårslöfte..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael