• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-03 00:30:52 följande:
    god natt
    go natt

Jag blir nog uppe en liten stund till. Måste böla klart innan jag kan lägga mig...
    Dumma struma, aldrig att jag bölat till filmer förut...
    Nog för att man känt sorg för att det varit sorgligt på tvn. Men inte så här
    Skulle jag dra igång och kolla på Titanic som jag ALDRIG gråtit när jag kollat på skulle jag väl böla hela natten....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 00:42:47 följande:
    gonatt.. Okej men jag har ju redan tittat på två filmer idag .. När jag äntligen fick igång mina saker.. =)
    Min dvd är inte inkopplad sen jag skaffade en box. Måste ta och kolla om det finns nån port ledig till dvdn bakom tvn eller om den måste kopplas till boxen och den vägen.
    Min datorn gillar ju inte alla dvd filmer, pirates funkar inte alls att kolla på kosntigt nog...
  • mona83

Nej jag måste ta mig samman igen och gå och lägga mig. Ungarna vaknar ju om x antal timmar igen...

• mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 00:50:52 följande:
    kan bli så ibland. Har oxå blitt JÄTTE känslig för att titta på sorgliga filmer eller serier. Jag brukar inte alls ha så lätt för att gråta, men usch va blödig jag har blitt på senaste tiden :S, vore nästan som om jag vore gravid eller nått.
    Jag har varit sån sen jag fick barn. men så misstänker jag att jag har haft hypo innan jag fick hyper. Så jag har alltså haft struma väldigt länge, 4 år. Men obehandlad.
    Efter att jag fick Tobias gick jag upp 26 kilo, spelade ingen roll vad jag gjorde. upp gick vågen.
    När jag väntade Leah så betsämde jag mig för att när jag fått henne då ska kilona väck. Gick varje dag med en tung syskonvagn utan nått som helst resultat. Eller ja, vågen fortsatte uppåt.
    Sen dog pappa och jag orkade inte bry mig längre.
    När det hade gått över 1 år och det börjades snacka ridning då fick jag en riktig skjuts att ta tag i det. Då vände den troliha hypon till hyper och jag rasade alla 26 kilona istället.
    så 4 år han har jag varit blödig, men inte som när jag fick hypern.
    Jag tror det är hypern som gjorde att jag vart så påverkar av Mjs död, grinat som en tok mellan varven efter att han dog. Har alltid innan undrat hur folk kan gråta över en idol. Nu vet jag ju själv att det är helt och fullständigt möjligt och inget kosntigt alls. Men att min sjukdom hjälpt till att få mig så lessen mellan varven.
    Det var nog oxå hyperns verk att jag reagerade som jag gjorde när This is it började, jag förväntade tårar men istället för det så började hela kroppen skaka.
    Först i bilen bröt jag ihop, sen klarade jag inte ens av att höra Mjs ljuva stämma på vägen hem.
    Men det har varit så nyttigt för mig att gråta. Har så mkt inom mig som är instängt som jag inte har bearbetat. Pappa tex har jag knappt gråtit över. Samma dag som han dog och vi var hos honom då grät jag och på hans begravning annars inget. La locket på för jag var tvungen att vara stark för mina barns skull.
    Så att alla dessa tårar har kommit ut det har varit bra, fast dom hade ju kunnat hittat utan nån sjukdom .
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 00:51:45 följande:
    Gör så. själv ska jag ta bort alla saker från min säng och sedan gå på toa, och sen välja en film =) och hämta vatten. jisses va törstig jag är
    Ja vatten har jag precis druckit här med, var tvungen att ta min medicin och järntabletter. 
     Har en cola i kylen sen nyårsafton. men den hade jag glömt bort. Kom på den precis när jag skrev det här inlägget
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 01:15:55 följande:
    haha.. Har alltid en vattenflska med vatten för ibland då jag vaknar mitt i natten så är jag oftast jävligt törstig, och då är det bra att jag har en vattenflaska för jag orkar ofast inte gå ner och dricka vatten..Jag ska stänga ner här och antingen läsa eller ligger och fundera lite eller så.. Ses i morgon..
    Jag vaknar aldrig om nätterna, vaknar jag så är det för att jag är akut kissnödig
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 01:17:27 följande:
    Btw Mona Grattis till dem 9000 :P
    Vadå vart jag 9000? Det måste jag ha missat
  • mona83

Jo jag vart visst det

Helt sjukt att vi snart redan skrivit 10.000 inlägg i dne här tråden som inte alls funnits länge...

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael