Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-11 21:00:55 följande:
    Åh vilken vacker version. Verkligen. Får mig att tänka på när jag gick på mellanstadiet då vår musiklärare alltid fick oss att sjunga den här låten  Men just då så hade jag inte en aning om att det var Michael som hade gjort den. Då var han bara Thriller-mannen för mig.
    Otroligt fin. Jag har sedan jag var liten alltid fått gåshud när så många barn går ihop och sjunger. O när det är en sån här meningsfull sång, med så mycket betydelse. Otroligt.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-11 21:09:08 följande:
    Liv och liv. Har kommit på ett bar sätt att få barnledigt ett dyn då och då. Åka ålandsbåt. Då ställer dom minsan upp Men hon jag åker med är så tråkig..... Varför vill man sitta i fancluben och vänta på en artist och sen upptäcker man att denne inte börjar spela förän efter kl 00 och då istället sitta i hytten när det finns partyn på annat håll? Vi var dessutom lagom glada eller iaf jag och jag ville kolla på snygga pojkar istället för alla pensionärer, men då fick jag göra det själv....3 ggr jag åker med henne och alltid så har hon lagt sig 00.30 innan artisterna hunnit spela klárt för att hon hört dom förut, men jag då? Jag har inte det.Som tur var var det en ny artist igår kväll, eller ja... Nanne Grönwall så jag fick höra hela....Men sen ja då var det sängen....Suck säger jag bara....Jag vill ju parta på båten men hon verkar vara en sån torris på den fronten och vet inte hur man partar på rätt sätt...Hon satt på en stol medans jag var halt crazy och stod och dansade och sjöng som aldrig förr till tex Avundsjuk
    Hahahahaha det låter ju som att DU har haft kul iaf. Vilken mespropp du tog med dig. Men du, Nanne?
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-11 21:20:22 följande:
    Jag gick ner 26 kilo mpå 6 månader. Men okej pga hypertyreos....
    Oj. Men om du gick ner 26 på 6 månader borde jag kunna nå -5/10 på 5. Eller?
  • Ogabinne

Kan man få träningsvärk som känns som mensvärk?

• Ogabinne

Fast träningsvärk känns ju inte när man vilar. Hmm

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-11 21:40:38 följande:
    Jodå kul hade jag men var lite grinig på att hon inte ville vi skulle gå in på discot medans vi väntade..... Inte fan går man själv när man är två som åker? Blir ju inget kul....Ja jag vet att jag är för snäll som åker ålandsbåt och lyssna på artister som hon vill höra. Dom 2 föregående ggr har det varit ännu värre, arvingarna . Nästa gång vill jag åka när tex the Poddles spelar
    Arvingarna hade jag lätt åkt på! Inte för att dom är speciellt bra utan för att de var mina första riktiga idoler.
    Ja, nästa gång får du välja band, OCH ny reskompis tycker jag.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-11 21:43:19 följande:
    Ja om du har hypertyreos så borde det inte vara nåra problem. Annasr får du tyvärr tex ta promenader....Jag gick ner 1 kg från dag till dag utan att varit ute och tagit nån promenad ens. Kunde tom äta godis varje kväll då...Nu har jag visserligen gått upp 4 kilo sen jag började midicinera. Men vågen verkar ha stannat där så jag är rellativt nöjd med mina -22 kg även om jag skulle kunna gå ner mera utan att det gör nått
    Nej jag har ju inte hyperdetdära. Men om man inte äter så mycket godis, utan försöker hålla sig till någon dag i veckan, och tränar varje dag typ en timme eller så. Undrar hur mkt man kan gå ner på 5 månader då.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-11 21:44:49 följande:
    Men jag gillar inte dansband alls... Men okej efter x antal cider och % haltiga drycker så är allt bra . Jag har ingen annan kompis att åka med tyvärr. Skulle vilja åka med nån som vet hur man röjer ordentligt på båten
    Nej dansband avskyr jag, usch o fy! Men DÅ älskade jag Arvingarna så idag ligger de mig ju varmt om hjärtat. Många minnen.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-01-11 21:47:44 följande:
    wow vilken bra we are the world du hittade Ogabinne
    Ja visst var det. Helt otrolig!
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-01-11 22:13:14 följande:
    Delar av det kändes som om dem har spelat in det för JÄTTElänge sen. Såg ut att vara frisyrer från 80/90 talet ju :O
    Ja den är gammal
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael