Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Sötaste vid 1:02 hahaha!

• Bevabus
    BooBoo skrev 2009-12-19 09:39:56 följande:
    Yeah Rowan Tv4play funkar typ aldrig för mig. Bara hänger sig
    BooBoo skrev 2009-12-19 09:44:47 följande:
    Vilken jävla goofy film.. NERD!
  • Bevabus

Oj vilken skön morgon!! Solen lyser, träden har fått snö på sig. Jag låg och drog mig i en halvtimme och ville aldrig kliva upp
    Gick genast ut och fotograferade en massa träd
    Och nu sitter jag här, ska snart äta frukost..
    Och sen blir det att ha prov på min skolas hemsida, lär inte ta allt för länge tror jag...

• Bevabus

Så söta ju

Oj! Kanske härliga minnen som strömmar till?

Ogabinne skrev 2009-12-19 12:13:31 följande:
    Lätt att storebror o jag ska gå o se den. Vi älskar Alvin!O jag vet inte vad som tog åt mig. Mitt i trailen började jag gråta o nu kan jag inte sluta. Va kom det ifrån?
  • Bevabus

Trevlans
    Jag och syrran ska baka pepparkakor antingen ikväll eller imorgon!

BooBoo skrev 2009-12-19 12:18:44 följande:
    Nu sätts värmepumpen upp. Härligt!Och jag o ungarna ahr gjort iordning en lussekattsdeg som är på jäsning nu. Båda ungarna tycker om att baka så det blir alltid lite krig om vem som ska få röra i smeten. Självklart så får dom ju turas om Efter bullarna ska vi göra lite pyssel till granen. Tror vi hämtar hem en gran idag
  • Bevabus

Pizza är ju alltid pizza, har man börjat tänka på det så MÅSTE man ju ha det

Ogabinne skrev 2009-12-19 13:33:56 följande:
    Inte en aning. Får såna anfall ibland, från ingenstans. Bara börjar gråta och det slutar inte. Haha! Kanske mitt omedvetna som trycker ut det jag håller inom mig. Vem vet. Nu är jag glad iaf! Ska åka o hämta hem storebror hos mormor. Hämta upp pizza på vägen. Mormor vill ha pizza NUUUUU enligt flertalet sms så jag får väl sätta fart.
  • Bevabus

Och jag heter Arne Weise

BooBoo skrev 2009-12-19 14:47:28 följande:
    Mmmmmm! Fasiken så gott med nygräddade lussebullar O värmepumpen går för fullt nu. Aaaaaah
  • Bevabus

Provet är klart och jag har skrivit en 7 sidor lång uppsats om min praktik på förskolan. Nu väntar det bara trevligheter på eftermiddagen/kvällen!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael