• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-03 20:07:19 följande:
    haha icke då! Vitlök är bra.Så fort jag känner mig minsta krasslig säger Viktor: Ät viktlök. Det gör alltid han. Knaprar på en vitlöksklyfta, luktar sen SUNK hela dan. Jag vill då inte ha några pussar, haha! Vi har en bekant som kankse käkar 3-4 klyftor vitlök om dan. Han luktar inte tårta. Men han är frisk Men vitlök är bra. Det är jag oxo i matlagning. Inte så jättemkt.. En klyfta eller två
    Jag kör oxå med virlök i maten.
    Ända gången jag inte klarat av vitlök var när jag väntade Leah. Barnens pappa envisades alltid med att krydda sin mat med vitlök och sen stank det vitlök i tex sovrummet flera dagar efteråt så tillslut fick jag nog och sa att han absolut inte fick använda vitlök för han stank
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 20:21:10 följande:
    Nu känner jag mig duktig, har pluggat över en timma och svarat på nästan alla frågor i mitt teorihäfte =).. Höll på igår i två timmar.. Vad gör alla?
    Jag har haft tvättstugan hela kvällen, men nu är jag äntligen klar
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 22:18:22 följande:
    oh, tråkigt.. Men dock väldigt skönt när det är klart sen =)
    Som tusan.
    Av nån anledning så erbjöd sig barnens pappa att komma och hjälpa mig i tvättstugan, men varför? Vad är han ute efter egentligen?
    Först bjuder ut på bio och sen hjälpa till i tvättstugan...
    Han ska komma och hälsa på barnen på tisdag btw, blir nog första gången han träffar ungarna på ett år eller så.
    Men jag är 99.99% säker på att han INTE kommer. Han skulle nämligen till E-tuna i morron och snacka om nån operation *ljug och ljug*
    tror inte ett dugg på att hans problem som han påstår sig ha. Varför han ens skriver till mig om hans krämpor fattar jag inte, var länge sen jag trodde på dom...
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 22:26:29 följande:
    han kanske vill få tillbaka dig, vilket jag tror blir svårt för honom.. :S så jag förstår inte varför han försöker..
    Det kommer bli jävligt svårt för honom, 3 år sen jag gjorde slut och han har inte på dessa år visat ett dugg som kan få mig att bli minsta intresserad av honom igen. Han kommer ha mssaor av jobb framför sig för att ens kunna lyckas, OM han lyckas. För jag kommer ha väldigt svårt att tro på honom....

Kankse är som jag sa till mamma, hans tjej reserv är slut... Ingen tjej som vill ha honom längre
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-03 22:41:15 följande:
    "10 sätt på hur man blir av med en skitstövel till karl på bästa sätt"
    Det passar mig perfekt. Jag kan lära folk ett och annat hur man gör sig av med dom {#lang_emotions_demon}

Hjälpte en kompis till mig att bli av med ett ex till mig. Kände honom så jag visste hur jag skulle fixa honom åt henne
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-03 22:41:15 följande:
    "10 sätt på hur man blir av med en skitstövel till karl på bästa sätt"
    Hur man blir oskuld på nytt hade boken kunnat heta oxå
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-01-03 22:47:38 följande:
    hahahahaha! den titeln var fan bättre
    Visst var den
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 22:48:21 följande:
    haha.. =) Då kommer jag till dig när jag behöver hjälp då?
    Japp, så ska jag lära dig hur man gör. Fast lättare om man känner personen och vet hur man ska använda sig av det. Haha
  • mona83
    Brooke skrev 2010-01-03 22:51:45 följande:
    jo iofs.. haha du får skriva en bok =)
    Ja det får jag jag göra... Ska börja dirket

Hur du blir av med din karl...

1. Om karlsloken behandlat dig respektlöst så dumpa han på msn.
    2. Om karln varit otrogen så dumpa han med ett sms där det står att han måste ut ur eran lägenhet för att du och sonen måste komma hem och sova.
    3. Använd nått mot karlsloken som han har sagt till dig, tex att om du skär dig så gör jag slut för då inte våart förhållande bra. Så då påminner du karln om det när det kommer till kritan att han skrurit sig av svartsjuka.
    Kommer du ihåg vad du sa den där gången om att skära sig? Att du skulle göra slut med mig då. Gäller det samma mig när du har skurit dig?

{#lang_emotions_djavulsk}
  • mona83

Ni ser... Jag är expert på det området.... Behandla karln som han behandlat dig

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael