• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-07 19:27:56 följande:
    såg ni inte när Salem Al Fakir och Sanna Nielsen var med i blåsningen för 2 veckor sen tror ja de va. eller om det är tre
    Nej har inte kollat på blåsningen alls faktkist....
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-02-07 19:27:05 följande:
    Nä inte jag heller... De flesta dieter funkar ju, men de är mer eller mindre hälsosamma. Mitt problem när jag letat dieter har varit att man inte får äta så god mat, o jag är mkt för det goda. Så, äta som vanligt, fast mindre, fortsätta äta godis och "fel" mat, fast mer sällan, slänga in lite mer frukt o grönt o mera motion. Jag hoppas det funkar. Morgondagens vägning får visa.
    Man ska äta och njuta Skippa småätandet. Unna sig godis på lördagarna och kanske söndagsmornarna, haha.. Motionera. 45 min om dan har vi fått lära oss
    Frukt o grönt. Mer fibrer, ris, potatis, rotfrukter..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 18:56:14 följande:
    haha!! Ja men så är det jue.. De allra flesta åker ju för att festa, fixa värsta brännan och ragga. Dom lever ut på ett helt annat sätt utomlands..Jag tycker heller inte om att gå ut.. längre Var ju paryanimal förr i tin. När jag tänker på de så suckar jag bara. Att man orkade.. Och att folk som man gick ut med fortfarande går ut o festar lika ofta. Hur orkar dom
    Haha
    Jag har blivit uppfostrad med det, att jag reser inte med vännerna utan med familjen och då vill vi till ett nytt land varje gång och så vill vi inte bara lata bort dagarna på stranden. Känns som ett sånt slöseri på pengar och tid man har lagt ner med att resa dit ju {#lang_emotions_tongue_out} fast vissa dagar vill man ju bara lata sig såklart om man hittar en jättefin strand
    Sing for the moment
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-02-07 19:20:11 följande:
    Salem har en cool sångröst. låten var väl inte urusel heller. Klart den bästa igår iaf
    Han är störtskön den snubben
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 18:57:02 följande:
    Tror jag ätit tio om inte fler nävar pasta med röda linser tjofräspastasås
    Sing for the moment
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2010-02-07 19:29:20 följande:
    Men tusan så lång tid tyar det ju inte att äta :-/ Go kväll föresten....
    haha nääh... Jag slänger i mig maten. Glupsk som man är..
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 18:58:30 följande:
    Läran sa förra veckan inför alla: Och bara för man är gravid så ska man inte äta för två.Jag ba jeeeejeee
    Äh, det är ju JAG som är din doktor. Det är MIG du ska lyssna på och jag säger att all form mat får förtäras i vilka mängder man vill när man är gravid. Efter graviditeten kommer jag dock att sätta dig på en dietkur som du inte får rucka på
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-07 19:24:55 följande:
    Visste ni att mättnadskänslan kommer efter ca 20 min. Så.. man ska inte äta för fort.. Tugga sakta sakta sakta
    Jag har faktiskt tänkt på det det roliga är att jag gör helt tvärtom. Jag äter så mycket jag kan så snabbt som möjligt, för att när jag sen känner mig mätt så orkar jag inte äta mera och det är så synd att behöva slänga maten (typiskt mig att ta för mycket) hahahaha
    Sing for the moment
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-02-07 19:35:50 följande:
    Äh, det är ju JAG som är din doktor. Det är MIG du ska lyssna på och jag säger att all form mat får förtäras i vilka mängder man vill när man är gravid. Efter graviditeten kommer jag dock att sätta dig på en dietkur som du inte får rucka på
    Berätta  lite om den dietkuren är du snäll
    Ingår kaffe?
  • Bevabus

BooBoo - Har du sett intervjun med Swayze än? Jag fick faktiskt lust att se Dirty Dancing ikväll så jag ska göra det nu. Men oj va jag kommer att se den ur ett helt annat perspektiv efter den där intervjun...
    Jag hade verkligen inte en aning om att han var SÅ stark som person. Hans fru säger det i intervjun också att hon inte hade en aning.

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael